کد خبر : 1357675 | 23 شهریور 1395 ساعت 18:41 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

نشست صمیمی هاشمی رفسنجانی و المپیکی‌ها

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیداری از مدال آوران المپیکی تقدیر کرد و مدتی با آنها گفت و گویی صمیمی داشت.

نشست صمیمی هاشمی رفسنجانی و المپیکی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از قهرمانان المپیک 2016 ریو که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند در دیداری که از سوی معاون تربیت بدنی دانشگاه هماهنگ شده بود، مورد تجلیل قرار گرفته و در حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. بهداد سلیمی(وزنه برداری)، کیانوش رستمی(وزنه برداری)، کمیل قاسمی(کشتی)، مرادی(رئیس فدراسیون وزنه برداری)، فغانی (داور فوتبال فینال المپیک) باقرزاده (رئیس فدراسیون شمشیر بازی) و قاسم رضایی (کشتی فرنگی) حاضرین در این جلسه بودند.


در این دیدار هدایایی به مدال‌آوران و قهرمانان المپیک اهدا شد. 100 میلیون ریال جایزه نقدی، حکم تحصیل رایگان تا مقطع دکتری و لوح تقدیر از جمله جوایز دانشگاه آزاد به این قهرمانان بود که از سوی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مدال‌آوران و قهرمانان و داوران ایرانی المپیک اهدا شد.

 

1142616


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با ابراز رضایت از اینکه 5 مدال از مدال‌های المپیک متعلق به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است، ناداوری‌ها و حق‌کشی‌های دوره‌های اخیر را از نوادر اتفاقات المپیک دانست و گفت: ورزشکاران ما قهرمانانی پهلوان بودند که با اخلاق و منش ورزشکاری خود به دنیا نشان دادند که بی‌دلیل نیست مردم ایران تاریخی‌ترین تمدن بشریت را دارند.


هاشمی رفسنجانی در بخش پایانی سخنان خویش با بیان این جمله که جای خانم علیزاده در میان ما خالی است، گفت: او کاری تاریخی کرده است که البته قبل از او نیز دختران ایرانی در پارالمپیک نشان داده بودند که زنان ایران از افتخارات مردم و کشور هستند و امیدوارم مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل جداگانه‌ای از خانم کیمیا علیزاده به جای آورند.

 

در پایان این مراسم هر یک از ورزشکاران، داوران ایرانی و مسؤولان فدراسیون‌های مدال‌آور در مسابقات المپیک 2016 ریو، جوایز نقدی و لوح تقدیر خویش را از دست رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کردند.

دیدگاه‌ها