کد خبر : 1359155 | 28 شهریور 1395 ساعت 19:47 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک دقیقه سکوت برای دوچرخه سوار ایرانی؛

اختتامیه پارالمپیک در غم گلبارنژاد

مراسم اختتامیه پارالمپیک ریو تحت تاثیر درگذشت دوچرخه سوار ایرانی خواهد بود و یک دقیقه سکوت برای همدردی با خانواده او در برنامه مسولان برگزاری گنجانده شده است.

اختتامیه پارالمپیک در غم گلبارنژاد

 به گزارش "ورزش سه"، بهمن گلبار نژاد متولد 1347 در آبادان و ساکن شیراز. او از جانبازان جنگ تحمیلی بود که در سال 1367 و چند ماه پیش از پایان جنگ ایران و عراق مجروح شد. او در آغاز رو به ورزش وزنه برداری آورد و 13 مدال طلا و یک نقره جهانی در ویترین افتخارات او بود.


شب گذشته یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ ورزش ایران رخ داد و بهمن گلبارنژاد در میانه راه مسابقات جاده رشته دوچرخه سواری بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در یک شیب تند دچار حادثه شد و در پی این حادثه و شدت آن جان خود را ازدست داد. او در این حادثه به شدت از ناحیه گردن آسیب دید و دچار شکستگی از این ناحیه شد. با این همه کمیته برگزاری پارالمپیک علت مرگ او را ایست قلبی گزارش کرده است.


حالا با این اتفاق ناگوار مسولان کمیته برگزاری مسابقات پارالمپیک ریو پرچم جمهوری اسلامی ایران در محل اختتامیه مسابقات به احترام بهمن گلبارنژاد به صورت نیمه افراشته در آمد و حاضران به احترام ورزشکار ایرانی یک دقیقه سکوت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها