کد خبر : 1359229 | 29 شهریور 1395 ساعت 08:55 | 135.6K بازدید | 22 دیدگاه

رویارویی با برزیل در مرحله حذفی؛

ایران 3- آذربایجان 3؛ بدتر از این نمی‌شد!

ملی پوشان فوتسال ایران با نمایش دور از انتظار در رده سوم آخرین گروه جام جهانی فوتسال قرار گرفتند تا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف قهرمان پنج دوره جام جهانی بروند.

ایران 3- آذربایجان 3؛ بدتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد ناظم‌الشریعه پس از شکست 5 بر یک مقابل اسپانیا قهرمان اروپا و پیروزی 5 بر 3 مقابل مراکش قهرمان آفریقا در سومین بازی گروه F جام جهانی فوتسال کلمبیا(2016) از ساعت 3:30 بامداد امروز دوشنبه به مصاف جمهوری آذربایجان رفتند و با وجود اینکه دو بار از حریف پیش افتادند با عملکرد ضعیف در خط دفاعی سه گل دریافت کردند و با تساوی و تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده سوم گروهشان قرار گرفتند تا در مرحله یک شانزدهم نهایی حریف برزیل، قدرتمندترین تیم جهان شوند.


گروه F جام جهانی فوتسال


سالن محل بازی: کولیسیو ایوان مدلین / ساعت آغاز: 03:30 به وقت ایران
داور: سزار مالاگا(پرو)، کریستوفر سینکلر(مالزی)، آلساندرو مالفر(ایتالیا) و ری ریگاتا(فیلیپین)

 
اخطار
 

روشن حسینلی(40) از آذربایجان
 
ترکیب اولیه ایران
 

سپهر محمدی، علی اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور

سرمربی: محمد ناظم‌الشریعه
 

ترکیب اولیه آذربایجان
 

روشن حسینلی، تیاگو بولینا، فینئو، واسورا و گالو

سرمربی: میلیتینهو


 
 
شرح گل‌ها
 
 
ایران 1 - آذربایجان 0 (دقیقه 1: احمد اسماعیل‌پور): کار تیمی چشم‌نواز بازیکنان ایران روی خط محوطه جریمه به توکلی رسید که او با پاس دقیق و سریع به اسماعیل‌پور فرصت گلزنی را در اختیار او قرار داد و این بازیکن با ضربه بغل پا دروازه آذربایجان را باز کرد تا ایران شروع طوفانی داشته باشد.
 
ایران 1 - آذربایجان 1 (دقیقه 2: تیاگو بولینا): پاس لاب واسورا از روی نقطه کرنر با شوت سر ضرب بولینا به محوطه جریمه ایران رفت که توپ پس از برخورد به پای مهدی جاوید تبدیل به گل مساوی برای آذربایجان شد.
 
ایران 2 - آذربایجان 1 (دقیقه 21: فرهاد توکلی): ارسال حسن‌زاده از روی نقطه کرنر با شوت اسماعیل‌پور همراه بود که حسینلی دروازه‌بان آذربایجان توپ را برگشت داد اما حضور به موقع و ضربه تمام کننده توکلی دومین گل را برای ایران همراه کرد.
 
ایران 2 - آذربایجان 2 (دقیقه 22: گالو): آذربایجان دقیقا مثل نیمه اول گلزنی کرد و این بار پاس واسورا از کرنر را گالو با شوت زمینی از راه دور زد تا با اشتباه محمدی دومین گل آنها به ثمر برسد.
 
ایران 2 - آذربایجان 3 (دقیقه 32: گالو): اشتباه مبتدیانه حسن‌زاده و توپ‌گیری عالی واسورا آذربایجانی‌ها را در موقعیت تک به تک با محمدی قرار داد که این بازیکن با پاس خوب خود گالو را مقابل دروازه خالی ایران قرار داد و او هم دومین گل خود و سومین گل آذربایجان را زد.
 
ایران 3 - آذربایجان 3 (دقیقه 36: حسین طیبی): سنگ‌سفیدی با توپ‌گیری بسیار خوب در میانه زمین یک ضد حمله ترتیب داد که در نهایت طیبی سومین گل ایران را با پاس سنگ‌سفیدی به ثمر رساند.

 

1144202
 
 
بهترین بازیکن

حسینلی دروازه‌بان آذربایجان با وجود دریافت سه گل ستاره تیمش بود و بسیاری از موقعیت‌های ایران را دفع کرد تا بازنده نشوند و به عنوان دومین تیم گروه به مرحله بعد بروند؛ ضمن اینکه واسورا با دادن سه پاس گل آذربایجان و اسماعیل‌پور با تاثیرگذاری مستقیم روی دو گل ایران جزء بهترین‌های میدان بودند.
 
 
اتفاق ویژه
 

ایران با پیروزی برابر آذربایجان می‌توانست کار بسیار راحتی در مرحله یک شانزدهم نهایی داشته باشد و به مصاف تایلندی برود که در جام ملت‌های آسیا 10 گل به آن زده بود اما فرصت‌سوزی ایران در این مسابقه و نتایج ضعیف مرحله گروهی موجب شد شاگران ناظم‌الشریعه بازی سخت برابر برزیل در انتظارشان باشد.


در حاشیه


* علیرضا صمیمی دروازه‌بان اول ایران به دلیل دو کارته بودن در این بازی حضور نداشت و محمدی تنها گلر ایران بود.
* محمد طاهری بازیکن با تجربه ایران طی روزهای اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و نتوانست در این بازی به کار ناظم‌الشریعه بیاید.

 

 

 

دیدگاه‌ها