کد خبر : 1359767 | 31 شهریور 1395 ساعت 11:12 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان مجبورند در بحث مصاحبه از باشگاه تمکین کنند

فریبا: تعطیلی لیگ به ضرر ما است

مدیرفنی تیم استقلال اعتقاد دارد تیمش دیروز بهتر از بازی های قبل عمل کرده وشایسته پیروزی بوده است.

فریبا: تعطیلی لیگ به ضرر ما است

به گزارش "ورزش‌سه"، بهتاش فریبا در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال درباره شکسته شدن طلسم نبردن تیمش عنوان کرد: بازی سختی بود. قبل از بازی به بچه ها گفتیم از پرسپولیس سخت تر است. ذوب آهن منظم و جوان و سابقه دار است. به بچه ها گفته بودیم با نایب قهرمان باشگاه های آسیا بازی می کنیم. تیم معمولی نیست. پارسال هم ذوب آهن قهرمانی حذفی را از استقلال گرفته بود. با اینکه چند بازیکن خود را نداشت اما آنها با نفر بازی نمی کنند. سیستماتیک کار می کنند. می دانستیم دو بازیکن قدبلند در خط حمله دنبال بازی مستقیم و استفاده از توپ های سوم هستند. ضمن اینکه تیمشان چپ رو است. ما سمت راست خود را پوشش دادیم. به امید ابراهیمی گفته بودیم دنبال توپ های سوم باشد.


او ادامه داد: نیمه اول خوب بودیم، مالکیت توپ را داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم وقتی گل دوم را زدیم، طبیعی بود آنها از لاک دفاعی در می آیند و به دنبال این می آیند که بازی را به تساوی بکشانند. در ادامه ذوب آهن به بازی مستقیم روی آورد و با بازیکنان قد بلند خود این کار را به خوبی انجام داد و فشار آورد. شاید اگر خوش شانس بودند به گل دوم هم می رسیدند.


مدیر فنی استقلال درباره تعویض های تیم تاکید کرد: تغییرات هم به خاطر این بود که ارتباط وسط زمین آنها را قطع کنیم. شاید پادوانی می توانست بیشتر بازی کند. جابر انصاری را آوردیم تا از سرعتش استفاده کنیم. در کل دیروز دو گل زدیم، کاوه رضایی می توانست دو گل دیگر بزند و علی قربانی هم یک موقعیت از دست داد. چیزی که مهم بود، انگیزه بچه ها برای بردن بود. همه آنقدر دویده بودند که دیگر جان نداشتند.


فریبا با انتقاد از تعطیلی لیگ بیان کرد: متاسفانه تیم ما شرایط خوبی دارد که بازی ها تعطیل شد. تعطیلات قبلی به نفع استقلال شد اما این تعطیلات به ضرر ماست. چون روند روبه رشد تیم ما را خراب می کند.


وی درباره مصاحبه نکردن بازیکنان افزود: به رسانه ها حق می دهم؛ ضمن اینکه به فوتبالیست های خودمان حق می دهم. بازیکن تحت نظر باشگاه هستند و آنها از باشگاه خط می گیرند که مصاحبه نکنند. من نمی دانم بحث مالی اش چیست. همه بچه ها دلشان می خواهد با رسانه ها ارتباط بگیرند اما دستور باشگاه است و بچه ها باید تمکین کنند.


فریبا برنامه تیمش در تعطیلات را اینطور تشریح کرد: امروز تمرین می کنیم. دو روز استراحت خواهیم داشت و پس از آن برای جام حذفی آماده می شویم. سپس دو روز دیگر استراحت می کنیم و برای بازی با سیاه جامگان می رویم.

دیدگاه‌ها