کد خبر : 1359775 | 31 شهریور 1395 ساعت 11:38 | 32.7K بازدید | 2 دیدگاه

با ویسی، تبعیض در تیم ما جایی ندارد

علی‌محمدی: سپاهان را به پرسپولیس ترجیح دادم

انگیزه‌ای که عبدا... ویسی در تک تک بازیکنان سپاهان به وجود آورده را در صحبت‌های جلال الدین علی محمدی به وضوح می‌توان حس کرد.

علی‌محمدی: سپاهان را به پرسپولیس ترجیح دادم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی،  به‌عنوان مهاجم سپاهان امروز مقابل سد دفاعی محکم پرسپولیس می‌ایستد و باید مأموریت مهم گلزنی در این بازی را با موفقیت پشت سر گذارد.
 
بازی‌های سپاهان با پرسپولیس همیشه بازی‌های ویژه‌ای بوده...
 واقعاً برای ما این مسابقه با بازی‌های دیگر هیچ تفاوتی ندارد اما از نظر جایگاه دو تیم در جدول و رقابتی که در صدر جدول وجود دارد، شک نکنید بازی قشنگی می‌شود.


می‌توانستی الان به جای سپاهان، در ترکیب پرسپولیس باشی.
 من از انتخابم راضی ام. اگر باز هم به عقب برگردم، سپاهان را انتخاب می‌کنم چون شرایط سپاهان برای من مناسب است و من با آگاهی و بعد از صحبت با آقای ویسی سپاهان را انتخاب کردم.


یعنی اگر مذاکرات با پرسپولیس جدی‌تر می‌شد، باز هم سپاهان را انتخاب می‌کردی؟
 بله. من قبلاً بازیکن سپاهان بودم و معتقدم سپاهان به مراتب بهتر از استقلال و پرسپولیس است.


فکر می‌کنی بتوانی در این بازی دروازه پرسپولیس را باز کنی؟
 از صمیم قلب امیدوارم اولین گلم در این فصل را به پرسپولیس بزنم اما کار راحتی نیست. پرسپولیس در شش بازی گذشته یک گل خورده و دفاع تیمی و دروازه‌بان خیلی خوبی دارد. البته مطمئن هستم که آقای ویسی دستورات تاکتیکی خوبی برای نفوذ به دفاع پرسپولیس دارد.


شاید هم بخواهد دفاع کند و فقط یک امتیاز بازی را بگیرد.
 فکر نمی‌کنم چون آقای ویسی برای پیروزی تیم را به زمین می‌فرستد و تیمی که هجومی بازی نکند که برنده نمی‌شود. اصلاً برای سپاهان زشت است که دفاعی بازی کند.


خودت در طول دوران بازی ات فقط یک بار به پرسپولیس گل زدی؟
 بله. وقتی در فجرسپاسی بودم با یک شوت دروازه پرسپولیس را باز کردم اما من واقعاً گل‌های زیباتر و مهم تری از این گل داشتم. با این حال اما در فوتبال ما به خاطر پخش زنده بازی‌های پرسپولیس و استقلال، گل‌هایی که به این تیم‌ها می‌زنیم بیشتر به چشم می‌آید.


چرا تا این هفته برای سپاهان گل نزدی؟
 هم بدشانس بودم و هم بی دقتی کردم. ضمن اینکه من در شش هفته گذشته فقط در دو بازی نفت تهران و ماشین سازی فوروارد نوک بودم که در مسابقه با ماشین سازی، پاس گل دادم.


خودت بیشتر دوست داری در کدام پست بازی کنی؟
 برای من فرقی ندارد. در تیم‌های قبلی هم در چند پست بازی می‌کردم. الان هم در هر پستی که کادرفنی صلاح بداند بازی می‌کنم.


عبدا... ویسی برای این بازی چطور انگیزه بازیکنان را بالا برده است؟
 او همیشه به بازیکنان و تیمش انگیزه می‌دهد و این موضوع مختص روز بازی نیست. ضمن اینکه ما در سپاهان، همه با هم همدل هستیم. این یکدلی بیشتر به خاطر آقای ویسی بوده است.


پیش‌بینی‌ات از نتیجه این بازی چیست؟
 هم برای ما و هم هواداران مان، پیروزی در این بازی خیلی مهم است. سپاهان همیشه مقابل پرسپولیس شخصیت تیم برنده را داشته. بخصوص در بازی‌هایی که در فولادشهر برگزار شده است.

دیدگاه‌ها