کد خبر : 1360931 | 05 مهر 1395 ساعت 10:01 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو مربی را به شورای فنی معرفی کرده‌ام

طلایی: از نظر مربی در ایران مشکل نداریم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت:هدف ما ادامه برنامه‌های کادر قبلی با کمک‌های رسول خادم و با تکیه بر خرد جمعی است.

طلایی: از نظر مربی در ایران مشکل نداریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد طلایی، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و برنامه‌هایش برای تداوم موفقیت‌های این تیم گفت: هدف ما ادامه برنامه‌های کادر قبلی با کمک‌های رسول خادم و با تکیه بر خرد جمعی است.

 

وی با توجه به سابقه‌اش در رده جوانان گفت: کار همان کار است اما حساسیت‌ها بالاتر است. خوشبختانه تقریبا با 60-70 درصد کشتی‌گیران فعلی به صورت مستقیم در رده‌های پایه کار کرده‌ام که برگ برنده‌ای برای من است اما روی هم رفته کار کردن در رده سنی بزرگسالان سخت و سنگین است و از تمام بزرگان کشتی کمک می‌خواهم.

 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره معرفی همکارانش گفت: جمع‌بندی نهایی دراین زمینه انجام شده است و امروز اسامی مورد نظر به شورای فنی برای تصمیم گیری ارائه خواهد شد. با توجه به اینکه در مسابقات جهانی مجارستان در دو وزن غیرالمپیکی به میدان خواهیم رفت، دو مربی را معرفی کرده‌ایم.

 

طلایی افزود: خوشبختانه از نظر مربی در ایران مشکلی نداریم و نفرات توانمندی در کشتی آزاد داریم اما تنها نیاز به هماهنگی داریم تا کدام مربی کجا کمک کند.

 

وی درباره زمان آغاز اردوهای تیم ملی گفت: از نیمه دوم مهرماه اردوها را آغاز خواهیم کرد. با توجه به برگزاری مراحل اولیه انتخابی دو وزن غیرالمپیکی یک مرحله نهایی خواهیم داشت که نفرات براساس همان مراحل ابتدایی شرکت خواهیم کرد و ترکیب تیم مشخص شود.

 

دیدگاه‌ها