کد خبر : 1361174 | 06 مهر 1395 ساعت 12:17 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

این بچه‌ها با مربی ایرانی مدرن بازی کردند

مناجاتی: تیم ملی نوجوانان را رها نکنیم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد تیم ملی نوجوانان با پتانسیلی بی نظیر می تواند آینده درخشانی را برای فوتبال ایران رقم بزند.

مناجاتی: تیم ملی نوجوانان را رها نکنیم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در رقابت های جام ملت های آسیا عملکرد خیلی خوبی داشت و موفق شد جواز صعود به جام جهانی این رده را به‌دست آورد. مهدی مناجاتی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در این باره می گوید: بعد از مدت‌ها یک اتفاق خوب در فوتبال ما رخ داد؛ راهیابی تیم فوتبال نوجوانان به جام‌جهانی هم نوید ظهور نسلی طلایی را در آینده‌ای نه چندان دور می‌دهد. تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با یک مربی ایرانی به خوبی نتیجه گرفته و بازی‌های زیبایی را نیز به نمایش گذاشته است. عملکرد نوجوانان به خوبی نشان داد که فوتبال ایران پتانسیل بی‌نظیری دارد. نوجوانان ایرانی نشان دادند که با مربی ایرانی هم می‌شود بازی مدرنی را به نمایش گذاشت.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: اگر بازی نوجوانان را دیده باشید، به خوبی متوجه می‌شوید که آنها از تاکتیک‌های مدرن روز دنیا بهره می‌برند؛ این عزیزان در همه بازی‌ها به خوبی توانستند حریفان را پرس کنند و ضد حمله‌های خوبی را ترتیب دهند. کسب این افتخار قطعا جای تقدیر دارد و امیدوارم فدراسیون فوتبال درس بگیرد و رویه‌اش را در استفاده از جوانان آینده‌دار تغییر دهد. فوتبالی‌ها باید به این باور برسند که با مربیان و تفکر ایرانی هم می‌شود کسب افتخار کرد.


مناجاتی در پایان می افزاید: عقیده دارم اگر قرار باشد بازیکنی تبدیل به یک ستاره شود، باید در سنین بین ١٥ تا ٢٠ این باور در ذهنش شکل بگیرد. بازی‌های جام‌جهانی‌سال آینده در کشور هند برگزار می‌شود و اگر این تیم را حمایت کنیم و موارد مورد نظر کادرفنی را در اختیار آنها قرار دهیم، قطعا می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب کنند. این تیمی که من مشاهده کردم، قطعا از پتانسیل بالایی برخوردار است و می‌تواند افتخارآفرینی کند.

 

دیدگاه‌ها