کد خبر : 1361370 | 07 مهر 1395 ساعت 09:12 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: می‌توانستیم رئال را شکست بدهیم

توماس توخل، سرمربی بروسیا دورتموند، پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل رئال مادرید، اعلام کرد که تیمش می توانست نتیجه بهتری در این دیدار کسب کند.

توخل: می‌توانستیم رئال را شکست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه وست فالن برگزار شد، شاگردان توخل دو بار از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند کار را به تساوی بکشند. توخل از اینکه تیمش دو بار بازی باخته را به تساوی تبدیل کرد، راضی است اما معتقداست که هنوز می توانند نمایش های بهتری ارائه بدهند.

 

او به خبرنگاران گفت:" ما کاملا راضی نیستیم زیرا احساس می کنیم که می توانستیم بهتر بازی کنیم. این نتیجه شبیه یک پیروزی نبود هرچند در دقایق پایانی گل تساوی را زدیم. شاید می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. اما خوشحال هستیم که حداقل یک امتیاز گرفتیم. فکر می کنم شایسته این تساوی بودیم.

 

 

1146046

 

 

ما می توانستیم در نیمه اول پیش بیفتیم اما تا اندازه ای آنطور که باید از موقعیت های مان استفاده نکردیم. می توانستیم در نیمه اول گل های بیشتری بزنیم.

 

در نیمه دوم، کمی کنترل بازی را از دست دادیم. بین دو نیمه کمی ناراحت بودیم که بازی 1-1 است. رئالی ها کمی اعتماد به نفس پیدا کردند و ما لطمه خوریم. همیشه جبران عقب ماندگی دشوار است و به ویژه در نیمه دوم. به همین دلیل من راضی هستم.

 

ما بازیکنان جوانی داریم که باید تجربه کسب کنند. ما به بازیکنان جوان مان باور داریم."

دیدگاه‌ها