کد خبر : 1361692 | 08 مهر 1395 ساعت 13:02 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی، بهترین مدافع چپ ایران است

عشوری: انتظار داشتم ملی پوش شوم

هافبک تیم تراکتورسازی می‌گوید تراکتورسازی برای موفقیت در هردوجام لیگ برتر و حذفی برنامه‌ریزی کرده است.

عشوری: انتظار داشتم ملی پوش شوم

سینا عشوری در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تراکتورسازی قبل از دیدار با فولاد یاسوج در جام حذفی و شانس این تیم برای قهرمانی در این رقابت‌ها پستی در اینستاگرام درباره سعید آقایی منتشر کرد؛ همچنین وی در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال و برخی مسائل دیگر مباحثی را بیان کرد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


فولاد یاسوج را دست‌کم نمی‌گیریم
شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات خوبی را با روحیه بالا انجام داده‌ایم و آماده بازی با فولاد یاسوج در جام حذفی هستیم. تیم فولاد یاسوج اگرچه تیمی حرفه‌ای نیست؛ اما هرگز این تیم را دست کم نمی‌گیریم و به دنبال این هستیم تا یک پیروزی خوب به‌دست آوریم. به فولاد احترام می‌گذاریم؛ اما به دنبال صعود به دور بعد خواهیم بود.


موفقیت در هر دو جام
هدف تراکتورسازی در جام حذفی نیز کسب عنوان قهرمانی است. تمام تلاشمان  را انجام می‌دهیم تا در این رقابت‌ها به فینال برویم و انشاءالله جام بگیریم. امسال برای هر دو جام برنامه‌ریزی کردیم و امیدوارم در این مسیر موفق باشیم.


آقایی بهترین است
سعید آقایی دوست خیلی خوب من است. او از نظر فنی یکی از بازیکنان خوب ایران است و پستی که درباره‌اش منتشر کردم، واقعا به حق بود. از نظر من آقایی بهترین مدافع چپ ایران است و از حضورش در تیم ملی بسیار خوشحالم. امیدوارم هرچه زودتر فیکس تیم‌ملی شود و برای تیم کشورمان افتخار بیافریند.


انتظار داشتم ملی‌پوش شوم
برای بازیکنانی که از تیم تراکتورسازی در تیم ملی حضور دارند، آرزوی موفقیت می‌کنم و از ته قلب برایشان خوشحالم، اما فکر می‌کنم نفرات دیگری نیز بودند که می‌توانستند از تیم ما دعوت شوند. حتی برخی دوستانم می‌گویند انتظار داشتند خود من هم ملی‌پوش شوم. خودم هم چنین انتظاری داشتم و فکر می‌کنم نمایش خوبی داشته‌ام و می‌توانم نظر کی‌روش را جلب کنم.

دیدگاه‌ها