کد خبر : 1361782 | 08 مهر 1395 ساعت 21:10 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه‌های دیدار حذفی بادران- پاراگ؛

من تو من داور چهارم با اکبر میثاقیان!

کمک داور جوان دیدار جام‌حذفی بادران و پاراگ حدود 75دقیقه از بازی را با اکبر میثاقیان در کنار خط طولی من تو من انجام داد.

من تو من داور چهارم با اکبر میثاقیان!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جام حذفی تیم‌های بادران تهران و پاراگ کرج اگرچه دیدار میان یک تیم لیگ یکی و یک تیم از لیگ دو بود اما هیجان و شدت داد و فریادهای اکبر میثاقیان و نیمکت‌نشینان بادران در ورزشگاه کارگران اتوبان فتح نشان می‌داد که این بازی را چندان هم دست کم نگرفته‌اند.


نکته جالب در مورد بادران اینکه اتوبوس این تیم هم در حین رسیدن به ورزشگاه خراب شده و بازیکنان در کنار خیابان با تاکسی‌های عبوری خود را به ورزشگاه رسیده بودند. بادران در این دیدار با 40درصد از ترکیب اصلی و همیشگی خود در رقابت‌های لیگ‌یک به میدان رفته و به اکثر بازیکنان کلیدی خود جهت ریکاوری برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ‌یک استراحت داده بود.


نارنجی‌پوشان میزبان با چفیه‌های سفید خود به مناسبت هفته دفاع مقدس وارد زمین شده و بر روی بنری که مقابل خود گرفته بودند سوای از هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره هادی نوروزی را هم با درج عکسش گرامی داشتند.


در تیم پرانگیزه پاراگ هم مدافع راست این تیم اقدام به پرتاب‌های اوت جالب و خطرناکی می‌کرد که سوژه تماشاگران حاضر در استادیوم کارگران شده بود. وی با زدن پشتک اوت‌هایی را پرت می‌کرد که به شکلی تیز و سریع به شلوغی هجده قدم می‌رسد تا موقعیت های جالبی نیز با این پرتاب دستی شکل گیرد. هر چند که شدت باد، گرد و خاک شدید عملا تمام توپ‌های بلند را در این بازی تغییر مسیر می‌داد.

 


اما سوژه اصلی این بازی حرکات اکبر میثاقیان در کنار زمین و حضور داور چهارم در کنار او بود. سرمربی بادران که از شدت هیجان چند باری از محوطه فنی خود خارج و حتی به زمین نیز وارد شد به شکلی مداوم کمک داور چهارم را در کنار خود می‌دید که در صحنه‌های اشتباه داور محرم گلایه‌ها و شکایت‌های سرمربی بادران بود و در نهایت نیز پس از دستور زیرپوستی ناظر داوری از جایگاه، داور را صدا کرده و حکم به اخراج سرمربی بادران در فاصله 10دقیقه به پایان بازی داد. میثاقیان ادامه این بازی را از جایگاه ویژه در کنار قربانیان مدیرعامل تیمش نگاه کرد.

 


گفتنی است داور بازی پیش از نیز وحید عسگری را به دلیل صحبت با داور ابتدا با یک کارت زرد و سپس با خطایی ساده با کارت زرد دوم و قرمز اخراج کرد تا بادران از دقیقه68 ده نفره بازی را دنبال کند.

 

 

1146441

 

1146442

دیدگاه‌ها