کد خبر : 1362131 | 10 مهر 1395 ساعت 12:52 | 71.7K بازدید | 6 دیدگاه

تکرار ضربه ضعیف، همان جا، همان طور

ناکامی کامیابی‌نیا در دو پنالتی تاریخی (عکس)

هافبک دفاعی پرسپولیسی ها در حالی یکی از پنالتی های بازی روز گذشته این تیم را از دست داد که سال گذشته نیز در دیدار برابر ذوب آهن یک پنالتی حساس را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی روز گذشته پرسپولیسی ها در جام حذفی در حالی به سود تیم قشقایی شیراز به پایان رسید که پس از 120 دقیقه، پایتخت نشینان دو پنالتی را از دست دادند. یکی از بازیکنانی که موفق نشد ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کند کمال کامیابی نیا، یکی از بهترین های پرسپولیس در دو فصل اخیر بود.

 


کامیابی نیا پنالتی پنجم پرسپولیسی ها را با ارتفاع کمی از سطح زمین به سمت راست خود زد، ضربه ای که اگر دروازه بان به صورت پنجاه پنجاه و در خلاف جهت حرکت نکند، مهار آن برای وی راحت است و البته در این بازی نیز همین اتفاق افتاد، گلر شیرازی ها فریب نخورد و با شیرجه ای در جهت توپ، به مهار آن پرداخت.

 


اما این اتفاق به گونه ای دیگر در بازی برگشت تیم های پرسپولیس و ذوب آهن، بهمن ماه سال گذشته نیز افتاد، در روزهایی که این تیم بحران پنالتی زن داشت، کامیابی نیا در آن بازی پشت ضربه پنالتی ایستاد که در حین بازی نصیب پرسپولیسی ها شد و هافبک سرخ پوشان ضربه خود را دقیقا به مانند بازی قشقایی ولی در جهت دیگر نواخت که توسط مظاهری مهار شد، یک ضربه با ارتفاع کم نسبت به سطح زمین و نزدیک به وسط دروازه.

 

 

دیدگاه‌ها