کد خبر : 1362917 | 13 مهر 1395 ساعت 13:31 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای تجلیل از منصور پورحیدری

پیشکسوتان سال 90 استقلال به خط می‌شوند

پیشکسوتان باشگاه استقلال که در سال 1990 با این تیم قهرمان آسیا شدند، برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از منصور پورحیدری، سرمربی تیمشان، دارند.

پیشکسوتان سال 90 استقلال به خط می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، منصور پورحیدری مدت‌ها است که به خاطر بیماری در بیمارستان بستری است و به همین دلیل کاظم اولیایی، جمعی از بازیکنان سال 1990 استقلال را دور هم جمع کرده است تا آنها برای سرمربی تیمشان بازی‌های تدارکاتی انجام بدهند.


ناصر عباسی بازیکن استقلال که با این تیم قهرمان آسیا شد در این‌باره به خبرنگار ما می‌گوید: «آقای پورحیدری بزرگ و پیشکسوت ما است و در سالی که ما قهرمان آسیا شدیم، ایشان سرمربی تیم ما بودند؛ به همین دلیل تعدادی از بازیکنان آن سال مثل امیر قلعه‌نویی، رضا حسن‌زاده‌، فنونی‌زاده و چند بازیکن دیگر قرار است جمع شویم و با تیم پیشکسوتان پرسپولیس در آن سال و البته تیم هنرمندان بازی دوستانه انجام بدهیم. من از بازیکنانی که هم اکنون نامی از آنها نیست، درخواست می‌کنم که خودشان را به ما معرفی کنند تا بتوانند در بزرگداشت منصورخان پورحیدری حضور داشته باشند.


او در پاسخ به این سوال که آیا احمدرضا عابدزاده به عنوان دروازه‌بان آن تیم هم در این بازی حضور دارد یا نه گفت: «واقعیتش را بخواهید ما از عابدزاده دعوت نکرده‌ایم؛ چراکه او خودش را پرسپولیسی می‌داند؛ با این حال اگر خودش دوست داشته باشد در بازی ما حضور داشته باشد، قدمش روی چشم.»

دیدگاه‌ها