کد خبر : 1364121 | 18 مهر 1395 ساعت 23:08 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار ایتالیا برابر مقدونیه

ایتالیا در دیداری خارج از خانه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، مقابل مقدونیه با نتیجه 3-2 پیروز شد.

پیروزی دشوار ایتالیا برابر مقدونیه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جامپرو ونتورا در این دیدار ابتدا از حریف پیش افتادند؛ اما در ابتدای نیمه دوم با دریافت دو گل، غافلگیر شدند؛ اما در دقایق پایانی توانستند دو بار دروازه حریف باز کنند و به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.

دو تیم، بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 24، ایتالیا روی یک ضربه کرنر به گل رسید.

 

1148823

 

روی ارسال عالی فدریکو برناردسکی روی تیر اول بود که آندره آ بلوتی با ضربه ای غیرقابل مهار، دروازه مقدونیه را باز کرد و آتزوری را پیش انداخت.

 

در ادامه باز هم این ایتالیایی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند و حتی می توانستند در همان نیمه اول به گل دوم برسند اما کم دقتی در ضربات آخر باعث شد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم را مقدونیه بهتر آغاز کرد و در همان 15 دقیقه ابتدایی، دو بار به گل رسید. روی اشتباه وراتی در مرکز زمین، نستروفسکی صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه، بوفون را مغلوب کرد.

 

دو دقیقه بعد، فرحان حسنی توانست مقدونیه را پیش بیندازد. این بار اشتباه برناردسکی بود که مقدونیه را صاحب یک ضدحمله کرد و در نهایت حسنی روی پاس پاندف، دروازه حریف را باز کرد.

 

بعد از این گل ایتالیایی ها خیلی سریع واکنش نشان می توانستند در دقیقه 65 به گل تساوی برسند اما ضربه دیدنی ایموبیله، از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

1148839

 

 

اما فشار حملات ایتالیایی سرانجام در دقیقه 75 به ثمر نشست و ایموبیله توانست کار را تمام کند. روی همکاری وراتی و کاندروا، ایموبیله با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

اما این پایان کار نبود و بازیکنان ایتالیا در دقایق پایانی تلاش زیادی برای رسیدن به گل پیروزی انجام دادند و در نهایت در وقت های تلف شده به هدف شان رسیدند. این بار هم کاندروا در نقش گلساز ظاهر شد و روی ارسال او، ایموبیله با ضربه سر دروازه مقدونیه را باز کرد تا ایتالیا با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها