کد خبر : 1364892 | 23 مهر 1395 ساعت 20:06 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

تفکرات ما در زمین اجرا می‌شود؛

سعداوی: از هر جهتی از صبا برتر بودیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان معتقد است که این تیم روز به روز رشد خواهد کرد و در روزی که از هر جهت بر صبا مسلط بوده اند، تیم برتر میدان شدند.

سعداوی: از هر جهتی از صبا برتر بودیم

به گزارش"ورزش‌ سه"، نعیم سعداوی پس از کسب پیروزی در خانه در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی خبرنگاران شد.


بازی سنگینی بود


در ارتباط با بازی نیز باید بگویم بازی جاندار و سنگینی بود که ما آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.


تفکرات ما در زمین اجرا می شود


در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم نوع نگرشی که در تمرینات از بازیکنان دیدم، این بود که روز به روز رشد می‌کنند و تمریناتی که بر اساس تفکرات‌مان طراحی شده بود، برای بازیکنان جا افتاده است. همان موقع مشخص بود که تفکرات ما در زمین اجرا خواهد شد و صاحب سه امتیاز این دیدار مهم خانگی می‌شویم.


ما از هر جهت سرتر از صبا بودیم


به صمد مرفاوی تبریک می‌گویم که تیم خوبی ساخته؛ اما واقعیت این است که ما از هر جهت سرتر از صبا بودیم و باید از بازیکنانم تشکر کنم که شرایط سخت این بازی را درک کردند. آنها با عملکرد خوبی که داشتند، نوید روزهای خوبی را به ما دادند. امیدوارم روزهای بهتری را نیز برای مردم خوزستان و اهواز رقم بزنیم.


می توانستیم بیشتر گل بزنیم


در نیمه اول فشار زیادی روی دروازه حریف داشتیم و دو بار به گل رسیدیم. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم؛ اما این باعث نشد از حمله غافل بمانیم و اگر خوش‌شانس بودیم و دقت کافی در زدن ضربات آخر را داشتیم، به گل‌های بیشتری هم می‌رسیدیم.


روز خوب حامد لک بود


نباید این را نیز فراموش کنیم که امروز روز خوب حامد لک، دروازه‌بان صبای بود؛ ولی در هر حال از کسب این پیروزی خوشحالم و فکر می‌کنم باید منتظر روزهای خوبی باشیم.

دیدگاه‌ها