کد خبر : 1365674 | 26 مهر 1395 ساعت 15:45 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: بازی با لژیا ورشو 50-50 است!

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی فردای رئال مادرید با لژیا ورشو، شانس پیروزی دو تیم را برابر دانست.

زیدان: بازی با لژیا ورشو 50-50 است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از پاره کردن روند تساوی های متوالی در بازی مقابل بتیس، حالا خود را برای مصاف با لژیا ورشو آماده می کند. رئال با تفاضل کمتر، پس از دورتموند در رده دوم گروهش قرار دارد و لژیا با دو باخت در رده آخر است.

 

 

1150533

 

 

زیدان در نشست خبری این بازی به برتری 6-1 تیمش برابر بتیس اشاره کرد و گفت: «از نمایش تیمم راضی بودم. بازی را خوب شروع کردیم و این همان چیزی بود که می خواستم. اگر همه بازیکنان کارشان را به خوبی انجام دهند، اوضاع نیز خوب پیش خواهد رفت.

با نمایش آن روزمان، فقط می توانم خوشحال باشم؛ ولی پیروزی بر بتیس هرچه که بود، تمام شد و حالا بازی با لژیا را در پیش داریم که حکایت کاملا متفاوتی خواهد بود.»

 

 

تفاوت رئال با لژیا: «هر کسی عقیده خود را دارد؛ اما معتقدم اگر هر دو در یک تورنمنت حضور داریم، یعنی سطحمان برابر است. بازی 50-50 خواهد بود و باید مثل دیدارمان برابر بتیس، قدرتمندانه و مصمم وارد زمین شده و بازی را خوب شروع کنیم.

از همان دقیقه اول باید لژیا را تحت فشار بگذاریم. نباید فکر کنیم لژیا چون تیم آخر جدول است، برابر ما از پیش باخته خواهد بود. اگر با این تیم تفاوتی داریم و کیفیتمان بالاتر است، باید آن را در زمین نشان دهیم.»

 

 

1144179

 

 

وضعیت خامس: «او اولین جلسه تمرینی خود با گروه را بدون مشکل پشت سر گذاشت و از لحاظ بدنی آماده است. مصدومیت او برطرف شده و این خبر خوبی است. معتقدم خامس در فرم مطلوبی برای بازی فردا قرار دارد.»

 

 

4 تساوی متوالی قبل از بازی با بتیس، نتیجه ی عدم اعتماد به نفس: «همیشه بازیکنان نیاز به اطمینان و اعتماد به نفس دارند؛ البته در هر فصل باید منتظر مقطعی دشوار باشیم؛ ولی این دوره نیز خواهد گذشت.

بازیکنان باید همیشه در حالت تمرین قرار داشته باشند و تلاش کنند. نمی گویم بازیکنانم این کار را نمی کردند؛ ولی نیاز بود بیشتر تلاش کنند تا روی هر بازی تمرکز بیشتری داشته باشند. حالا بازی با لژیا را داریم و از بازیکنانم خواسته ام که این تفکر که گل های زیادی به حریف خواهند زد را کنار بگذارند.»

 

 

ایسکو: «ایسکو بازیکن مهمی برای رئال است. متاسفانه رسانه ها فقط وقتی ایسکو مثل بازی با بتیس ظاهر شده و گلزنی می کند، او را در کانون توجهات قرار می دهند.

او به خوبی می داند که در چه تیمی و با چه توقعاتی بازی می کند. ایسکو می داند که فیکس بودن در رئال تا چه اندازه دشوار است. از بازی او مقابل بتیس و دو گلی که زد، خوشحال هستم. او همیشه در تمرینات تلاش خودش را می کند و از سبک بازی اش نیز خوشم می آید.»

دیدگاه‌ها