کد خبر : 2017819 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:30 | 45.8K بازدید | 13 دیدگاه

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

دیبالا با پنالتی‌ای که سردار آزمون کسب کرد تعداد گل‌هایش را به عدد ۱۳ رساند.

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دو تیم ناپولی و آ اس رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای سردار آزمون مهاجم ایرانی جالوروسی با یک اتفاق خاص همراه بود. 

سردار که در نیمه اول این بازی نتوانسته بود اثرگذار باشد، در ۴۵ دقیقه دوم با اولین لمس توپ خود، مدافع ناپولی را مجبور کرد که بر رویش خطا کند و موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. 

از آنجا که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم پنالتی زن نخست رمی‌هاست، دیبالا پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی موفق شد چراغ اول بازی را روشن کند. سردار پس از چند دقیقه از زمین بازی خارج شد، اما اثرگذاری او در این صحنه به تیمش کمک ویژه‌ای کرد. 

2016090

این پنالتی به دیبالای آرژانتینی کمک کرد تا در شبی که تمام تلاشش را کرد به ناپولی گل بزند، یک موقعیت ایده‌آل در اختیارش قرار بگیرد و با گل کردن آن شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند.

دیبالا در این فصل ۱۳ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده که همین تک گل او را از الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلانی‌ها در آمار اثرگذاری روی گل‌های این فصل جلو می‌اندازد.

سردار پیش از این هم در این فصل از مسابقات برای دیبالا یک زوج خوب در کارهای تهاجمی به شمار می‌رفت و اگرچه در آمار نتوانسته پاس گل ثبت کند اما بسیاری از کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند حضور آزمون به این مهاجم آرژانتینی کمک بیشتری می‌کند.

دیدگاه‌ها