کد خبر : 1366169 | 28 مهر 1395 ساعت 16:55 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: فردا غدیر پرسپولیس را ذوب می‌کند

پورموسوی می گوید که تنها برای کسب سه امتیاز و پیروزی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

پورموسوی: فردا غدیر پرسپولیس را ذوب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس، گفت:


فردا جنگ داراها و ندارهاست


همانطور که همه عزیزان می‌دانند، قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل بازی می‌کنند. این بازی تیم ندارها و داراها است، ما بعد از قهرمانی فراموش شدیم و تنها به عشق هواداران و مردم خوزستان با دیگر تیم ها مصاف می کنیم.


برای سه امتیاز به میدان می رویم


ما فردا تنها برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت تا شادی را به خانه های هواداران خوزستانی ببریم. ما به عشق این هواداران به میدان می رویم.

 

بسیج شده اند تا پرسپولیس قهرمان شود


تیم استقلال پس از قهرمانی به فراموشی سپرده شد در حالی که تمام ایران بسیج شده‌اند تا امسال پرسپولیس به قهرمانی برسد و این تیم از امکانات و تجهیزات لازم استفاده می‌کند. تیم ما فصل گذشته با شایستگی به قهرمانی رسید و این قهرمانی را با حمایت هواداران به دست آوردیم.اگر ما تا به امروز با تمام سختی‌ها ایستاده‌ایم به عشق هواداران است که با حضورشان شور و هیجان به بازیکنان می‌دهند. فردا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا شادی به لب مردم خوزستان بیاوریم.


می توانستیم بهتر از این باشیم


اکنون در رده پنجم هستیم و باید بگویم هر تیمی که قهرمان  می‌شود فصل بعد با مشکلات بسیاری مواجه است که ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و فکر می‌کنم تا الان خوب نتیجه گرفته‌ایم ولی می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم.برانکو از مربیان بزرگ لیگ است و هر کسی او را می‌شناسد. ما هم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و آنالیز کرده‌ایم و ان‌شاءالله که بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.


پرسپولیس فردا با بهترین خط حمله لیگ بازی دارد


پیش از این بازی خیلی‌ها با من تماس می‌گرفتند و این سوال را می‌پرسیدند که قرار است در بازی با پرسپولیس چه تدبیری برای خط دفاع این تیم که بهترین خط دفاع را در اختیار را دارد داشته باشیم و من اکنون گله‌مندم که چرا آن‌ها اشاره‌ای به این نداشتند که پرسپولیس فردا با بهترین خط حمله لیگ بازی خواهد کرد و باید بگویم ما جزو هجومی‌ترین تیم‌های حال حاضر هستیم.در دو سه هفته اخیر بازیکنانم به این باور رسیده‌اند که می‌توانند جزو مدعیان باشند و این فصل هم می‌توانند شگفتی‌ساز باشند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند راضی باشند و با سه امتیاز از زمین خارج شویم.


غدیر پرسپولیس را ذوب می کند


مطمئن باشید فردا غدیر پرسپولیس را ذوب خواهد کرد و اتحادی که بین هواداران وجود دارد و تلاشی که بازیکنانم خواهند داشت، در راستای این است که روز سختی برای پرسپولیس رقم بزنیم. ما نگران این نیستیم که فردا با پرسپولیس بازی داریم بیشتر نگران کم لطفی‌هایی هستیم که به ما شده است. امیدوارم فردا بازیکنانم تلاش کنند و نشان دهند امسال هم شایستگی دارند و مطمئنا پرسپولیس هم باید نگران مهار خط حمله ما باشد.


راهی جز تعطیلی لیگ نیست


تمام تیم‌ها نسبت به این موضوع معترض هستند. به هر حال ابتدای فصل برنامه داده شد که تیم‌ها باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب می‌کردند. اکنون تمام تیم‌ها ناراحت هستند ولی راهی نیست.

دیدگاه‌ها