کد خبر : 1366397 | 29 مهر 1395 ساعت 18:21 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای برد به زمین می رویم؛

ویسی: باید با حواشی مقابله شود

سرمربی تیم سپاهان می گوید که این تیم تغییرات زیادی را تجربه کرده و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد.

ویسی: باید با حواشی مقابله شود

به گزارش"ورزش‌سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سیاه جامگان در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات آنها شد.

 


باید سه امتیاز را بگیریم
با توجه به اینکه در بازی قبلی بازنده دربی بودیم شرایط بسیار سختی داریم و باید سه امتیاز بازی را بگیریم. امیدواریم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

 

وقتی گل می خوریم همه گل خورده‌ایم
وقتی که تیم گل می خورد به دلیل سیستم تیم است نه اینکه خط دفاع یا دروازه بان تیم ضعیف باشد. وقتی گل بزنیم همه تیم موفق عمل می کنند و وقتی گل بخوریم همه مقصرند. لازم است که شکل دفاعی ما بهتر عمل کند تا بتوانیم فردا موفق تر عمل کنیم.

 

 

یک سری افراد شانتاژ می کنند
همه جای دنیا وقتی دگرگونی می شود باید تاوان آن را پس داد. از نظر فوتبالی هم چنین اتفاقی می افتد. منچستر پس از آنکه تغییر می کند نتایج ضعیفی می گیرد. یا اینکه دورتموند وقتی جوان می شود نتایج ضعیفی می گیرد. درست است که لیاقت سپاهان قهرمانی در لیگ و درخشش در آسیاست اما کسانی که می دانند ما چه کردیم دیدشان تغییر می کند. یکسری از افراد که منافع شان در باشگاه در خطر بود و کارهایی می کردند که الان جلویش گرفته شده است حالا شانتاژ و عوام فریبی می کنند.

 


یازده نفر تغییر در تیم داشته ایم
هواداران سپاهان دوست داشتنی هستند و ما تلاش می کنیم که آنها را خوشحال کنیم. اما تیمی که ۹۵ درصد آن عوض می شود زمان می خواهد که مطابق تفکرات آن پیش برود. وقتی روی عقیده و اصولی پایبند باشیم باید بگذاریم که روی آن شکل بگیرد و مطمئنا انقلاب ما شکل خواهد گرفت. همین که ۱۱ نفر اصلی سپاهان دیگر نیستند و ۱۱ بازیکن دیگر بازی می کنند نشان می دهد که چقدر تغییر صورت گرفته است. در تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس بازیکنان دو، سه تغییر در سال داشتند اما ما با این همه تغییر آمدیم و با تمام این احوال چشم انداز روشنی را در برابر خود می بینیم.

 

 

باید با یک سری حواشی مقابله شود
یکسری حواشی اطراف تیم ما است که مثل خوره می ماند. لازم است که آن حواشی را مشخص کنیم. ۲۰،۳۰ بازیکن و چندین مربی در این مدت آمدند و رفتند ولی نتایجی که مدنظر بود گرفته نشد. باید هرچه زودتر با حواشی مقابله شود. کارشناسان عزیز فوتبال سپاهان هم این را می دانند و من امیدوارم هرچه زودتر روند موفقیت تیم را ادامه دهیم.

 

در هر بازی ممکن است تغییرات داشته باشیم
بازیکنانی که از تیم کنار گذاشتیم به دلیل ضعف بدنی بوده است و ما باید برای هر بازی ۱۸ بازیکن را در ترکیب قرار دهیم. ممکن است یک بازیکن در یک بازی ذخیره باشد یا حتی در لیست نباشد اما در بازی بعدی فیکس باشد. بازیکنانی هستند که در هر بازی می توانند از نظر فنی و تجربی به ما کمک کنند. به همین خاطر در هر بازی تغییراتی اعمال می شود.

 

 

وقتی گل می خوریم حاشیه ها خودش را نشان می دهد
مسائل حاشیه ای تیم را آزار می دهد. وقتی تیم گل می خورد اثرات آن را می بینیم. نباید وقتی یک گل می خوریم فکر کنیم بازنده شده ایم و وقتی یک گل می زنیم فکر کنیم بازی تمام شده است. امیدواریم در ادامه شکل خوبی به تیم بدهیم.

 

 

برای برد به میدان می رویم
ما همگی هم قول و هم قسم شده ایم که تمام وجود خود را گذاشته و موجب شادی اصفهانی ها و سپاهانی ها شویم. تیم های فرهاد کاظمی همیشه جنگنده هستند اما باید تلاش کنیم این بازی را ببریم. حتی اگر فردا با تیم ملی هم بازی داشتیم باید برای برد به میدان می رفتیم. زیرا به سه امتیاز بازی نیاز داریم.

 


بازی خداحافظی نویدکیا در نقش جهان خواهد بود
وقتی ورزشگاه نقش جهان آماده شود یک بازی آبرومندانه برای محرم نویدکیا برگزار خواهیم کرد. دیداری که در شأن پیشکسوت باشگاه سپاهان باشد.

دیدگاه‌ها