کد خبر : 1366791 | 01 آبان 1395 ساعت 10:46 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

شعار هم بدهند باز همه نتیجه‌گرا هستند

محمد طلایی: باید نگاه‌مان به المپیک باشد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه همیشه نتیجه‌گرایی در ایران اولویت بوده است،گفت: بهتر است نگاه‌مان به المپیک و کسب نتیجه در این رقابت ها باشد.

محمد طلایی: باید نگاه‌مان به المپیک باشد

به گزارش "ورزش سه"، محمد طلایی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آزادکاران حاضر در اردوی تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی مشکل خاصی ندارند و اکثر المپیکی ‌ها نیز پس از استراحتی که داشتند به این اردو آمدند و تمرینات خود را آغاز کردند.نفراتی هم که قرار است در انتخابی اوزان 61 و 70 کیلوگرم کشتی بگیرند همگی از آمادگی و انگیزه بالایی برخوردارند تا همزمان با مسابقات جام شاهد که آخر هفته برگزار می‌شود به روی تشک بروند.

 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حضور در جام جهانی تهران و اینکه آیا قرار است به جوانان میدان داده شود یا مانند سال های قبل تیم ملی با ترکیب اصلی به میدان فرستاده شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میزبان این رقابت ها هستیم نتیجه نیز در اولویت است. البته در کشور ما همیشه به نتیجه اهمیت داده شده و اگر هم شعار داده اند که نتیجه برایمان مهم نیست اما در عمل نتیجه برایشان مهم بوده است. با این وجود سعی می کنیم با ترکیبی از بهترین نفرات مسابقات کشوری، تیم ملی جوانان و بزرگسالان به مصاف حریفان خود در جام جهانی برویم.

 

وی درباره اظهار نظر ابراهیم جوادی عضو شورای فنی کشتی آزاد مبنی بر اینکه نتایج محمد طلایی در مسابقات جهانی و جام جهانی برای ما مهم است گفت: اگر می خواهند در رویدادی مثل المپیک نتایج خوب بگیریم باید از اینجا استارت کار را بزنیم و نگاه‌مان به المپیک باشد.

 

طلایی در پایان درباره ابراز علاقه حسن یزدانی برای رفتن به وزن 86 کیلوگرم و اینکه آیا با این موضوع موافق است یا خیر تصریح کرد: یزدانی فعلا باید کار کند و حداقل 20 روزی در تمرینات بصورت مداوم حضور داشته باشد تا پس از بررسی وزن و درصد چربی بدن او در اینباره تصمیم گیری کنیم. به شخصه به وزن کم کردن کشتی گیران اعتقادی ندارم اما باید مشخص شود آیا به دلیل تمرین نکردن دچار این افزایش وزن شده یا اینکه در سن رشد قرار دارد. پس از روشن شدن این موضوع قطعا بهترین تصمیم که هم به نفع او و هم تیم باشد اتخاذ خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها