کد خبر : 1367038 | 02 آبان 1395 ساعت 10:51 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم حسرت امتیازات را نخوریم

کیانی: آقای داور! فوتبال، تنیس نیست

کاپیتان تیم تراکتورسازی تاکید کرد تیمش برای رسیدن به قهرمانی نیاز به حمایت هواداران دارد.

کیانی: آقای داور! فوتبال، تنیس نیست

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل فولاد، داوری این مسابقه، دربی تبریز در هفته دهم لیگ برتر و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام دادکه ماحصل آن را درادامه می خوانید:


بدشانس بودیم


بازی خیلی سختی با فولاد داشتیم. تیم فولاد اگرچه تیم دونده و خوبی بود اما ما توانستیم عملکرد مطلوبی از خود برجای بگذاریم. با این که تلاش زیادی برای رسیدن به برد انجام دادیم اما بدشانس بودیم و نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم.


امیدوارم حسرت نخوریم


فرصت خوبی داشتیم تا بتوانیم دوباره به صدرجدول برسیم اما دو امتیاز دیگر را نیز از دست دادیم. این امتیازات از دست رفته اصلا برای تیم ما خوب نیست. امیدوارم طوری نشود که در پایان فصل حسرت این امتیاز های از دست رفته را بخوریم.


فوتبال، تنیس نیست


من نمی خواهم درباره داوری مسابقات حرف خاصی بر زبان آورم اما واقعا محمدرضا اکبریان خوب قضاوت نکرد. او کوچکترین برخوردی را خطا اعلام می کرد و البته سوت هایش نیز 70 به 30 به سود فولاد نیست. فکر می کنم داوران باید درک کنند فوتبال، تنیس نیست که برخورد پیش نیاید. با این حال همه چیز گذشته و فقط آرزو می کنم داوران بهتر از این قضاوت کنند.


تیم های کمالوند هجومی بازی می کنند


بازی سختی در دربی تبریز داریم. من با فراز کمالوند سال ها کار کردم و خصوصیات فنی اش را می دانم. تیم های کمالوند همیشه با انگیزه و هجومی بازی می کنند و بی تردید روز سختی خواهیم داشت. با این حال ما نیز برای پیروزی به دربی می رویم. کاش این مسابقه در ورزشگاه یادگار برگزار می شد تا هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند اما به هر حال چاره ای نیست.


حرف از قهرمانی زود است


از حالا زود است درباره قهرمانی حرف بزنیم اما فکر می کنم ما شانس خوبی برای رسیدن به این عنوان داریم. نهایت تلاشمان را می کنیم تا به قهرمانی برسیم. در این راه به حمایت هواداران هم نیاز داریم. امیدوارم همچون بازی های گذشته به کمک مان بیایند تا به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها