کد خبر : 1367297 | 03 آبان 1395 ساعت 12:50 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

رضا را به تیم‌ملی برمی‌گردانیم

سرآسیایی: حقیقی را رسما به پدیده اضافه کردیم

قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: رضا حقیقی که مدت زیادی بود با ما تمرین می‌کرد، با نظر کادر فنی به تیم اضافه شد و قراردادش را به امضاء رساندیم.

سرآسیایی: حقیقی را رسما به پدیده اضافه کردیم

مجتبی سرآسیایی در گفتگو با "ورزش سه"، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: رضا در این مدت اخیر با همت خود و مربیان پدیده توانست همان بازیکن دلخواه و مدنظر کادر فنی شود. با شخصیتی که امروز پیدا کرده، در او می‌بینیم بتواند با تلاش، غیرت و زحمتی که خود و کادر برایش خواهند کشید، دوباره همان رضای همیشگی شده و به تیم‌ملی برگردد.


قائم‌مقام پدیده با اشاره به بازی با پیکان نیز تصریح کرد: تلاش تیم ما در این بازی خیلی خوب بود ولی این تلاش باید به نتیجه‌گیری ختم شود چراکه با بضاعت فنی‌ای در کادر، بازیکن و همچنین وفاقی که در تیم داریم، توان کارهای بزرگی داریم.


وی با تقدیر از زحمات وطنخواه مدیرعامل سابقه پدیده، تاکید کرد: مثل آقای وطنخواه در فوتبال کم پیدا می‌شود اما با اضافه شدن برگی‌زر و شناختی که ایشان از جنس فوتبال خراسان دارد هم همچنان به صورت کامل، همدلی و وفاق در تیم پدیده برقرار است و با مدیریت ایشان انشااالله در مسیر بهبود به پیش خواهیم رفت.


سرآسیایی ادامه داد: با شناختی که از برگی‌زر داریم، با حسن سابقه ایشان و تعاملی که در سیستم برقرار است، شک ندارم که اتفاقات خوبی در هفته‌های آتی برای پدیده خواهد افتاد. به توان تیمی خود اطمینان داریم و به دنبال یک نتیجه دلخواه هستیم تا دوباره روی ریل صعودی قرار گیریم.


قائم‌مقام پدیده با بیان اینکه قطعا جایگاه پدیده اینجا نیست، یادآور شد: به لحاظ فنی هرگز مستحق چنین جایگاهی در جدول نیستیم و انشاالله در هفته‌های آتی توان‌مان را ثابت خواهیم کرد. بچه‌ها برای بازی با صبا تمرکز کافی دارند که انشاالله با گرفتن این سه امتیاز شرایط‌‌‌مان را در جدول نیز بهبود ببخشیم.


وی در خاتمه به استفاده نکردن از انرژی تماشاگران را به دلیل بعد مسافت میان مشهد و شاندیز اشاره کرد و گفت: خارج از بحث‌های حمایتی مسئولین استان به لحاظ سخت‌افزاری و امکانات، بزرگترین دغدغه ما به بازی در خارج شهر باز می‌گردد. ما می‌خواهیم از انرژی بزرگ و بیشتر تماشاگرانمان استفاده کنیم که این تدبیر فوری مدیران استان را می‌خواهد تا شرایطی مهیا شود که نتیجه آن هم در نتایج تیم و هم در گرمی بازار فوتبال در استان خراسان تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه‌ها