کد خبر : 1367793 | 05 آبان 1395 ساعت 15:22 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال کار ساده ای ندارد؛

سعداوی: به دنبال لذت بردن از فوتبال هستیم

نعیم سعداوی در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال تهران گفت: تمام عوامل باشگاه با تمام قوا تلاش می‌کنند تا مشکلات را به حداقل برسانند. امیدواریم با یک بازی خوب از شرمندگی همه عزیزان خارج شویم.

سعداوی: به دنبال لذت بردن از فوتبال هستیم

به گزارش "ورزش‌سه"، سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار حساس برابر استقلال حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.


محروم نداریم ولی چند مصدوم داریم
ما در این بازی محرومی نداریم اما تعدادی مصدوم داریم که امیدواریم کادرپزشکی آنها را به شرایط بازی برساند تا از آنها در برابر استقلال استفاده کنیم.


بین ما و استقلال چند وجه اشتراک و تفاوت وجود دارد
تیم استقلال، تیم قابل احترامی است و یک وجه تشابه بین ما و آنها وجود دارد. آنها به مانند ما بازیکنان و کادرفنی جدید دارند البته از نظر بودجه و نوع بازیکنان متفاوت است. تیم استقلال برای هماهنگ شدن نیازمند زمان بود و در این چند هفته موفق شدند هماهنگ‌تر شوند و نتیجه بگیرند. ما هم فولاد هستیم و کنار هوادارانمان بازی می‌کنیم و یک جو صمیمی بین همه مجموعه وجود دارد.

 

دنبال لذت بردن از فوتبال هستیم
ما تمام توانمان را روی این بازی می‌گذاریم و امیدوارم تمام این‌ها به یک بازی خوب ختم شود تا هواداران که در این مدت ما را مورد حمایت قرار دادند خوشحال شوند.  یکی از اهدافی که خیلی دنبال می‌کنیم این است که همه از ارائه فوتبال لذت ببریم. هدف در بازی‌ها و لیگ فارغ از هر نتیجه همین است. من از هواداران می‌خواهم که تا آخرین لحظه تیم خود را تشویق کنند. تمام اهداف ما بازی به بازی دنبال می‌شود، امیدواریم در وهله اول بازی جذاب و با نتیجه ارائه شود.


هواداران خونگرمی داریم
کانون هواداران فولاد 4 دوره به عنوان بهترین کانون هواداران در کشور انتخاب شده که دو دوره آن به صورت پیاپی بوده است. ما هواداران خونگرمی داریم ولی در این مدت اتفاق‌های خوبی نیفتاده است. ولی فکر می‌کنم اگر به صورت قانونی عمل شود و 90درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار تیم میزبان باشد، این اتفاقات رخ نمی‌دهد. مردم خونگرمی هستیم و دنبال استفاده از جذابیت‌های فوتبال هستیم. فردا چهلمین روز درگذشت سجاد خادمی هوادار تیممان است که بعد از بازی با پدیده در سانحه تصادف جانش را از دست داد و می خواهیم روز خوبی را برای هواداران بسازیم.


استقلال کار ساده ای ندارد
تیم استقلال مهره‌های خوب و نیمکت خوبی دارد که هرکدام از آنها بخصوص روی نیمکت کارنامه قوی‌ای دارند ولی اینطور نیست که فکر کنید استقلال کار ساده‌ای در مقابل ما دارد؛ ما هم تیم جوان و خوبی داریم که هرطور شده بهترین بازی خود را در این بازی ارائه خواهند داد.


اصلا تمایلی به پیش بینی نتیجه نداریم
جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. با بچه‌ها در این مورد اصلا صحبت نمی‌کنم و می‌گویم وقتی به میدان می‌روید تمام توان خود را بگذارید و اگر این اتفاق رخ دهد نتیجه هم در کنار آن به دست می‌آید.

 

دیدگاه‌ها