کد خبر : 1367962 | 06 آبان 1395 ساعت 10:28 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مردان آهنین تیم ملی جوانان

به تیم های ایران و ژاپن نمی شود گل زد. این تحلیل روزهای گذشته روزنامه های بحرینی از شانزدهمین دوره جام ملت های جوانان آسیا بود.

به گزارش "ورزش سه"، تا به این جای کار و در حالی که ایران به مصاف تیم های قدرتنمندی چون قطر – ژاپن و ازبکستان رفته و با یمن هم بازی کرده تنها یک گل خورده. آنهم روی اتفاق. این نشان می دهد ایران در فاز دفاعی منظم و سازمان یافته بازی می کند و همان طور که روزنامه بحرینی هم اشاره کرده اند گل زدن به ایران سخت است.


البته این عملکرد فقط مرهون درخشش دروازه بان و مدافعان ایران نیست و بهتر است این طور اذعان کنیم ایران در دفاع تیمی موفق بوده.

 

1152694


مردان آهنین ایران، شهاب عادلی دروازه بان ایران است. بازیکنی که در تیم مقاومت سربازی خود را پشت سر می گذارد و او را تا به امروز نه در لیگ برتر دیده ایم و نه در لیگ یک. مدافع چپ تیم ملی ابوالفضل رزاقپور، شاید امروز بازیکن آشنایی باشد به خاطر اینکه در بازی با قطر گل سرنوشت سازی برای ایران زد و در بازی با یمن هم ضرب کاشته زیبای او بود که سه امتیاز برای ایران به ارمغان آورد اما تا دیروز نساجی حتی برای دقایقی هم به وی بازی نمی داد! دو مدافع میانی ما عارف غلامی بازیکن شماره 4 و نیما طاهری بازیکن شماره 5 هستند. بازیکن تیم های سپاهان و ذوب آهن! که گویی برای بازیکن کردن در این تیم ها  حالا حالا ها باید منتظر بمانند. سپاهان روزی سردار آزمون را به راحتی از دست دهد اما قدر دانستن این مهره های ارزشمند به سود سپاهان و ذوب آهن است چرا که در آینده ای نزدیک تبدیل به ستاره های گرانقیمت خواهند شد.

 

1152918


بازیکن شماره 20 شاهین عباسیان مدافع راست تیم ملی جوانان  هم عضو باشگاه فولاد است. مدافع سرعتی با ارسال های خوب از جناح راست.


مردان آهنین تیم ملی جوانان اگر امروز در بازی با عربستان هم با صلابت بازی کنند ایران به فینال این دور از بازی ها صعود خواهد کرد. صعود به جام جهانی با شکست عربستان حلاوت خاصی خواهد داشت.

 

1152919

 

دیدگاه‌ها