کد خبر : 1368010 | 06 آبان 1395 ساعت 13:09 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین واکنش رییس فدراسیون نزدیک به وزیر پیشنهادی؛

داورزنی: مشکلات مالی و تعارضات حل خواهد شد

رییس فدراسیون والیبال در فاصله 5 روز مانده تا اعلام نظر مجلس شورای اسلامی به گزینه پیشنهادی وزارت ورزش، حمایت همه جانبه خود را از سلطانی فر اعلام کرد.

داورزنی: مشکلات مالی و تعارضات حل خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال درباره گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری (مسعود سلطانی فر) برای تصدی وزارت ورزش و جوانان می گوید: «قطعا با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی، تعارضات فعلی بین دستگاه های مختلف با ورزش نیز کاهش می یابد و امکان دخالت بیگانگان در ورزش ایران را از بین خواهد برد. امیدواریم مجلس با دادن رای اعتماد قاطع هر چه زودتر ورزش را از بلاتکلیفی در بیاورد تا در آینده ای نزدیک ورزش کشور با تعاملات بیشتر با دستگاه دیگر بیش از پیش پله های ترقی را طی کند و در الویت های بالاتری در برنامه دولت قرار گیرد.»


او معرفی دوباره سلطانی فر از سوی رئیس جمهوری برای وزارت ورزش و جوانان را نشانه اعتماد ایشان دانست و گفت: «این موضوعی مثبت است و نشان از اعتماد دولت تدبیر و امید به نامبرده دارد. یکی از ویژگی های بارز یک وزیر، اعتماد کامل رئیس جمهوری است و این موضوع می تواند تعامل وزارت ورزش و جوانان را با سایر وزارت خانه نیز افزایش دهد. در حوزه های تخصصی، فدراسیون ها مسئولیت ورزش را دارند و وزیر مدیریت کلان دارد تا بتواند نیازمندی ها و خواسته های بدنه ورزش را به رئیس جمهوری منتقل کند. هر چقدر اعتماد بیشتر باشد، پذیرش حرفهای وزیر در دولت نیز بیشتر خواهد بود. سلطانی فر هم اکنون به واسطه ریاست بر سازمان میراث فرهنگی در دولت حضور دارد. در واقع رئیس جمهوری احساس کرده اند در حوزه ورزش نیاز به مدیریت کسی است که سابقه مدیریت در حوزه های سیاسی و اجتماعی را هم داشته باشد.»


داورزنی در ادامه اضافه کرد: «سلطانی فر ورزش را می شناسند، ظرفیت ها را می شناسد، جامعه ورزش هم خاطره خوبی از ایشان دارد. در دو سالی که قائم مقام سازمان تربیت بدنی سابق بودند، تجربه خوبی کسب کردند و تعامل خوبی نیز با ورزشی ها داشتند.»


او با اشاره به مشکلات مالی اکثر فدراسیون های ورزشی ایران گفت: «والیبال در این زمینه مشکلی ندارد، اما خیلی از فدراسیون ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند. با توجه به تجربه کاری که سلطانی فر در سی و چند سال گذشته کسب کرده اند، راهکار مناسب برای پیدا کردن منابع مالی و نیز اقناع دولت برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز را خواهد داشت.»


رییس فدراسیون والیبال در پایان با ابراز خوش بینی برای کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: «دوران پرکاری تا المپیک 2020 پیش رو ورزش کشور قرار دارد و تاخیر در انتخاب وزیر می تواند برنامه ریزی برای حضور شایسته ایران در بازی های آسیایی 2018 و المپیک 2020 را بامشکل روبرو کند.»

دیدگاه‌ها