کد خبر : 1368033 | 06 آبان 1395 ساعت 14:22 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال دارد بعد از مسابقات آسیایی لژیونر شوم

شکاری: رانیری درخواست جذب من را داده بود

هافبک خلاق تیم ملی فوتبال جوانان از احتمال لژیونر شدنش بعد از مسابقات آسیایی خبر داد.

شکاری: رانیری درخواست جذب من را داده بود

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا شکاری، پدیده 18 ساله تیم ذوب آهن است که در یکی، دو سال گذشته درباره اش زیاد شنیده ایم. او که بارها بحث لژیونر شدنش پیش آمده، حالا بار دیگر از این موضوع صحبت می کند. شکاری در این باره به روزنامه شهروند می گوید: «حقیقتش را بخواهید بعد از این مسابقات تکلیف لژیونر شدنم مشخص می‌شود. از اول فصل هم پیشنهاداتی را داشتم؛ ولی قرار بود بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تکلیف این پیشنهادات روشن شود. من می‌خواهم در دو مسابقه بعدی هم خوب بازی کنم تا نظر باشگاه‌هایی که به دنبال من هستند را جلب کنم؛ البته مذاکرات را به مدیربرنامه و باشگاه ذوب‌آهن سپرده‌ام و خودم نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم تا تمرکزم به هم نخورد.»


او درباره پیشنهاد باشگاه لستر هم صحبت کرده است: «رانیری‌ سال گذشته صحبت‌هایی برای جذب انجام داده بود؛ ولی به دلیل مسائلی که مربوط به باشگاه ذوب‌آهن بود، نتوانستم به این تیم بروم. ظاهرا دوباره قرار است دعوتنامه بفرستند و امیدوارم از تیم‌های دیگری پیشنهاداتی دریافت کنم که برای بزرگسالان‎شان بازی کنم؛ نه اینکه برای آکادمی این تیم‌ها به میدان بروم.»


شکاری در ادامه به بازی امروز مقابل عربستان اشاره می کند: «ما این حساسیت‌ها را درک می‌کنیم و به نظرم اصلا در این بازی بحث فنی مطرح نیست. فقط با غیرت‌مان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم به خاطر مردم ایران، عربستان را شکست بدهیم. آنالیزی که انجام دادیم نشان می‌دهد عربستان به هیچ عنوان تیم قدرتمندی نیست و سطح‌شان خیلی پایین‌تر از ایران است. شخصا دنبال این هستم که عربستان را با اختلاف ببریم تا درس بزرگی به آنها بدهیم. می‌خواهیم سوای حساسیت‌های سیاسی بین این دو کشور، عربستانی‌ها بدانند ایرانی یعنی چه؟»

دیدگاه‌ها