کد خبر : 1368064 | 06 آبان 1395 ساعت 15:15 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

لوکاس: از 2007 رویای حضور در رئال را داشتم

لوکاس واسکز که روز گذشته قرارداد خود با رئال را تا 2021 تمدید کرده بود، امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ گفت.

لوکاس: از 2007 رویای حضور در رئال را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس، تابستان گذشته به خواست رافا بنیتس از اسپانیول به رئال بازگشت. او قرضی برای اسپانیول بازی می کرد؛ اما درخشش وی باعث شد تا رئالی ها او را با رقم 1.5 میلیون یورو بازگردانند.

او زیر نظر بنیتس و زیدان تبدیل به یکی از مهره های مهم و تاثیرگذار رئال شده و همین مساله به تمدید قرارداد او و بهتر شدن حقوق سالیانه اش منجر شد.

قرارداد قبلی او تا 2020 اعتبار داشت.

 

 

1152991

 

 

لوکاس در جمع خبرنگاران گفت: «از تمدید با رئال بسیار خوشحالم. در واقع از سال 2007، رویای حضور در تیم اول باشگاه را داشتم. کار آسانی نبود ولی اگر خیلی تلاش کرده و جاه طلبی هایتان را دنبال کنید، در نهایت می توانید به آرزوهایتان برسید.

امروز برای من روز مهمی است. همیشه دوست داشتم به بازیکن رئال تبدیل شوم و حالا به آن رسیده ام. 5 سال آینده در رئال؟ همه تلاشم را خواهم کرد تا در بالاترین سطح ممکن بمانم.»

 

پنالتی اول رئال در فینال لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو : «توپ را در دستانم گرفته بودم و به سمت دروازه رفتم. اعتماد به نفس بالایی داشتم. از مربی خواستم یکی از پنالتی ها را به من بدهد و اولی را به من داد. بسیار خوشحالم که گل شد.»

 

رقابت با  BBC: «زیدان با من صحبت کرده و برای من توضیح داده است که از نگاه او، همه بازیکنان مهم هستند. هر روز سخت تمرین می کنم تا زمانی که مربی مرا به زمین می فرستد، بتوانم مهره مفیدی باشم. همیشه سعی دارم تا در بهترین شرایط ممکن برای کمک به تیم قرار داشته باشم.»

دیدگاه‌ها