کد خبر : 1368341 | 07 آبان 1395 ساعت 18:00 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

دهقانی: حضور خداداد سیاه‌جامگان را آرام کرد

مربی سیاه جامگان می گوید که امیدوار است مدیران باشگاه به وعده هایی که به بازیکنان دادند عمل کنند.

دهقانی: حضور خداداد سیاه‌جامگان را آرام کرد

به گزارش "ورزش سه"، عباس دهقانی پس از تساوی سیاه جامگان برابر نفت تهران در نشست خبری گفت: دو تیم در صدد گرفتن سه امتیاز بازی بودند. نفت به دنبال بهتر کردن شرایط خود و هدف ما کسب پیروزی و صعود چند پله‌ای در جدول بود. از فوتبالی که بازی کردیم، راضی هستم. زدن چهار گل نشان دهنده بازی خوب دو تیم بوده است.

 


وی افزود: پس از مشکلی که هفته گذشته برای بازیکنان به وجود آمد، با آنها صحبت کردیم تا خودشان را پیدا کنند. همچنین حضور خداداد عزیزی در تیم آرامشی بوجود آورد و امیدوارم مدیران باشگاه هم به وعده‌هایی که داده‌اند، عمل کرده و بازیکنان با روحیه بهتر کار کنند.

 


مربی تیم نفت‌تهران خاطرنشان کرد: با توجه به آنالیزی که کرده بودیم، نقاط قوت و ضعف نفت را می‌دانستیم. آنها در ضربات ایستگاهی و حمله خوب کار می‌کنند. در مجموع دیدار سیاه‌‌جامگان و نفت بازی خوبی بوده و نتیجه رقم خورده نیز عادلانه بود. هر چند در نیمه دوم بازیکنان سیاه‌جامگان از حریف بهتر بودند. با این حال، هنوز انضباط تیمی نداریم و بازیکنان تاکتیک‌ها را اجرا نمی‌کنند. امیدوارم با حضور عزیزی شرایط خوبی در سیاه‌جامگان ایجاد شود.

 


دهقانی در خصوص اخراج شدن یکی از نیمکت‌نشینان سیاه‌جامگان گفت: دلیل اخراج شفیعی را نفهمیدم. پس از اینکه به گل دوم رسیدیم، این اتفاق افتاد، اما صحنه اخراج را ندیدم. باید با شفیعی صحبت کنم که چرا اخراج شده است. فکر نکنم اخراج او دلیل خاصی داشته و بخواهد با شادی گل اخراج شود. ای کاش داور مربی ما را اخراج نمی‌کرد.


وی در مورد اعتراض سیاه‌جامگانی‌ها به گل دوم نفت عنوان کرد: اشتباهات داوری پیش می‌آید. در صحنه گل دوم اعتقاد ما این بود که روی مصطفی احمدی خطا شده است، اما داور خطای احمدی را گرفت و همان توپ هم منجر به گل دوم نفت شد. خدا را شکر گل دوم را زدیم و بازی به تساوی کشیده شد.

 


مربی سیاه‌جامگان در رابطه با تعویض روح‌الله سیف‌اللهی گفت: روح‌الله شرایط بازی را نداشت. او در تمرینات فوق‌العاده است، اما شرایط خوبی را سپری نکرده بود. به او فرصت دادیم تا خودش را پیدا کند، اما این اتفاق نیفتاد و چاره‌ای جز تعویض او نداشتیم.

دیدگاه‌ها