کد خبر : 1374915 | 04 آذر 1395 ساعت 18:45 | 52.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اوژوگو

ال کلاسیکو برای جذب پدیده جدید پرتغال

جلسون مارتینس، ستاره 21 ساله اسپورتینگ لیسبون، به پدیده جدید فوتبال پرتغال تبدیل شده است.

ال کلاسیکو برای جذب پدیده جدید پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، جلسون به عنوان بال راست اسپورتینگ، در بازی رفت برابر رئال در برنابئو چشم ها را به خود خیره کرد. او بارها مارسلو را مقهور تکنیک و سرعت بالای خود کرد تا همه را شگفت زده کند.

 

 

1146173

 

 

او دو شب پیش در بازی برگشت نیز ستاره تیمش بود و مارسلو به ندرت توانست نفوذهای همیشگی خود را انجام دهد. جلسون که تا 2021 با اسپورتینگ قرارداد دارد، با پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه مواجه شده؛ اما به ادعای نشریه اوژوگو، او این پیشنهاد را رد کرده است.

 

جلسون هم اکنون سالانه تنها 120 هزار یورو از اسپورتینگ حقوق دریافت می کند و حاضر نشده پیشنهاد جدید که در آن حقوق سالانه 450 هزار یورویی برایش در نظر گرفته شده است را قبول کند. بسیاری علت رد پیشنهاد تمدید از سوی جلسون را پیشنهاد رئال و بارسا می دانند.

 

هر دو غول فوتبال اسپانیا علاقمند به جذب بازیکنی هستند که از وی به عنوان فیگوی جدید فوتبال پرتغال یاد می شود. با وجود اینکه جلسون پس از بازی با رئال به خبرنگاران گفت که قصد ترک اسپورتینگ را ندارد؛ اما بسیاری معتقدند که تابستان آتی اگر رئال از خرید بازیکن محروم نباشد، شاهد ال کلاسیکوی بزرگی در فصل نقل و انتقالات خواهیم بود.

دیدگاه‌ها