کد خبر : 1376917 | 13 آذر 1395 ساعت 11:40 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم بازنده این بازی نباشیم

احمدی: برد را به ذوب‌آهن تقدیم کردیم

دروازه بان و کاپیتان پیکانی ها معتقد است این تیم با اشتباهات فردی، پیروزی در بازی هفته دوازدهم را تقدیم به ذوب آهن کرد.

احمدی: برد را به ذوب‌آهن تقدیم کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رحمان احمدی در مورد شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن، گفت: متاسفانه اشتباهاتی که ما انجام دادیم باعث شد بازی را واگذار کنیم، ما به اصفهان آمده بودیم تا یک بازی خوب را برگزار کنیم و سه امتیاز مهم را به دست بیاوریم اما این اتفاق نیفتاد و نتیجه بازی را واگذار کردیم، روی شکستی که روی اشتباهات خودمان به دست آمد. 


دروازه بان پیکانی ها در رابطه با وضعیت جوی اصفهان و آب و هوای بارانی گفت: به هرحال این بازی از نظر جوی شرایط مساعدی نداشت، اما اگر قرار باشد شرایط آب و هوایی بر بازی تأثیرگذار باشد باید روی بازی هر دو تیم تاثیر منفی بگذارد که متاسفانه فقط روی نتیجه گیری ما تاثیر گذاشت، البته این را هم باید بگویم شرایط به هم ریخته زمین باعث شده بود هر دو تیم نتوانند آن بازی همیشگی خود را در زمین پیاده کنند. 


او ادامه داد: با این وجود بازهم ما موقعیت فراوانی داشتیم و می توانستیم در برابر ذوب آهن، تیم گلزن باشیم اما این اتفاق به دلیل اشتباهات فردی نیفتاد تا خودمان برد در این بازی را تقدیم ذوب آهن کنیم. 


احمدی در پایان گفت: در این بازی هر کاری کردیم متاسفانه به در بسته خوردیم، در ضدحملات و اشتباهات فردی خودمان برد را تقدیم به ذوب آهن کردیم، امیدوارم این اتفاق را جبران کنیم و خیلی سریع بتوانیم خودمان را به جمع تیم های مدعی برسانیم.

دیدگاه‌ها