کد خبر : 1377038 | 13 آذر 1395 ساعت 17:33 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

خجالت می کشم از خانه بیرون بیایم

خرمگاه: هم من اشتباه کردم هم الهامی!

مربی استقلال ادعا می کند به خاطر اتفاق های بازی با صبا نمی تواند از خانه بیرون بیاید.

خرمگاه: هم من اشتباه کردم هم الهامی!

محمد خرمگاه در این باره به "ورزش سه" گفت: شاید باورتان نشود اما خودم هم خجالت می کشم. واقعا 2 روز است از خجالت نمی توانم از خانه بیرون بیایم.


او در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر این درگیری است هم گفت: من نمی خواهم در مورد این مساله صحبت کنم. هم من مقصر بودم و هم ساکت الهامی و دیگر دوست ندارم در مورد این اتفاق تلخ صحبت کنم.


مربی استقلال در مورد بازی با صبا هم گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم و باعث شدیم حریف مان اشتباه کند. فکر می کنم چهار پنج موقعیت عالی داشتیم که می توانستیم به گل تبدیل کنیم و عملکرد بازیکنان در این بازی رضایت بخش بود.


خرمگاه در پاسخ به این سوال که اگر 2 بازیکن صبا اخراج نمی شدند آیا بازهم استقلال می توانست برنده شود هم گفت: برای جواب دادن به سوال شما باید بگویم که بهتر است فیلم بازی را قبل از اخراج عنایتی ببینید و خودتان قضاوت کنید.


مربی استقلال در مورد بازی با تراکتورسازی هم می گوید: آقای قلعه نویی مربی بسیار با هوشی است و مطمئنا تیم بسیار خوبی هم دارد. با این حال ما هم آنالیز خوبی روی تراکتورسازی کرده ایم و کاملا این تیم را می شناسیم و می رویم که 3 امتیاز بازی را بگیریم.

دیدگاه‌ها