کد خبر : 1377570 | 15 آذر 1395 ساعت 18:15 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس

تصمیمات‌‌مهم‌درخصوص‌‌عالیشاه،نوراللهی‌وانصاری

جلسه هیات مدیره پرسپولیس امروز با حضور اعضای آن حول موضوعاتی چون شرایط این باشگاه و مسائل مربوط به 3 بازیکن این تیم برگزار شد.

تصمیمات‌‌مهم‌درخصوص‌‌عالیشاه،نوراللهی‌وانصاری

به گزارش "ورزش سه"، در جلسه امروز هیات مدیره در خصوص شرایط سربازی احمد نوراللهی و امید عالیشاه و احتمال جدایی این بازیکنان در صورت مشمولیت نظام وظیفه بررسی شد. دیگر موضوعی که اعضای هیات مدیره در این جلسه در خصوص آن به گفت‌وگو پرداخته‌اند جدایی محمد انصاری بود که چندی پیش با پیشنهادی جالب توجه از لیگ چین مواجه شده است.

 


در این جلسه قرار بر این شد تا مسئولین باشگاه شرایط ادامه حضور احمد نوراللهی و امید عالیشاه را فراهم کنند و اقدامات لازم در خصوص این دو بازیکن صورت گیرد. امید عالیشاه با توجه به پایان ترم تحصیلی و باقی ماندن واحدهای درسی‌اش باید خدمت سربازی را پشت سر بگذارد و این مساله در خصوص احمد نوراللهی، هافبک دفاعی شماره 8 این تیم نیز صدق می کند و این دو بازیکن در نیم فصل یا در صورت فراهم شدن شرایط در پایان فصل باید به تیمی نظامی منتقل شوند که این مورد در جلسه هیات مدیره بحث و تبادل نظر شد و راهکارهای ادامه همکاری با این بازیکنان مورد بررسی قرار گرفت.

 


موضوع دیگری که در جلسه امروز هیات مدیره مطرح شد، محمد انصاری دفاع میانی ملی‌پوش سرخپوشان بود که چندی پیش با پیشنهادی قابل توجه از تیمی در لیگ چین مواجه شده است. در این خصوص با توجه به درآمدی که این باشگاه در صورت جدایی انصاری به آن خواهد رسید، پرداخته شد و در نهایت تصمیم بر این شد تا در صورت پیدا کردن گزینه مناسب مجوز جدایی شماره 15 پرسپولیس صادر شود. البته در این خصوص تصمیم نهایی به جلسه آتی هیات مدیره موکول شده که قرار است در آن برانکو ایوانکوویچ به عنوان فرد اول تصمیم‌گیری در خصوص مسائل فنی حضور داشته باشد و نظر نهایی‌اش را اعلام کند.

دیدگاه‌ها