کد خبر : 1377847 | 16 آذر 1395 ساعت 19:29 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

افتخاری: منصوریان از زمانی ناراحت است

مدیرعامل استقلال می گوید اعضای هیات مدیره باید بیشتر از آنکه به دنبال حرف زدن باشند، از تیم حمایت کنند.

افتخاری: منصوریان از زمانی ناراحت است

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف میان اعضای هیات مدیره و علیرضا منصوریان موضوعی است که بعد از اولین نتایج بد استقلال به شکلی غیر رسمی در رسانه ها مطرح شد. این اختلاف حتی به تمرین آبی ها و مذاکره با جانشین منصوریان نیز کشیده شد اما با شروع نتایج خوب استقلال دیگر کسی سراغی از این اختلافات نگرفت.


این اختلاف نظرها اما هیچگاه میان اعضای هیات مدیره و منصوریان حل نشد تا همچنان مانند آتش زیر خاکستر باشد.  سید رضا افتخاری با تایید این اختلاف نظرها می گوید: فکر می‌کنم آدم باید بیشتر عمل کند تا اینکه حرف بزند. صحبت کردن دردی را دوا نمی‌کند بلکه دردی به دردها هم اضافه می‌کند. اعضای هیات مدیره اگر صحبتی دارند، می‌توانند آن را در هیات مدیره مطرح کنند نه اینکه در رسانه‌ها بگویند. تمام هم و غم ما این است که به هم کمک کرده و مشکلات را حل کنیم. به شخصه نظرم این است از طرف باشگاه یک نفر به عنوان سخنگو با رسانه‌ها در ارتباط باشد چرا که اگر قرار باشد، همه صحبت کنیم جمع کردن آن سخت خواهد بود و حاشیه ساز می شود.


صحبت های افتخاری درباره انتظارش از اعضای هیات مدیره و اختلاف آنها با منصوریان به همینجا ختم نشد. او در ادامه صحبت هایش با تایید شایعه اختلاف منصوریان و زمانی گفت: بله آقای منصوریان بسیار از این مصاحبه‌ها ناراحت است. به هر حال هرکدام از ما یک جایگاهی داریم. من نباید در مورد مسائل فنی حرف بزنم. به من ربطی ندارد. من باید حامی تیم باشم. منصوریان خودش در بحث فنی ورود می‌کند. او از این موضوع ناراحت شده و من به او حق می‌دهم.

دیدگاه‌ها