کد خبر : 1377930 | 17 آذر 1395 ساعت 09:30 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: هیچ فشاری روی ایهیناچو نیست

در کنفرانس بعد از بازی منچستر سیتی و سلتیک پپ گواردیولا ترجیح داد در مورد آینده پاتریک رابرتز اظهار نظر واضحی نکند اما برندان راجرز شک ندارد که او آینده درخشانی خواهد داشت.

گواردیولا: هیچ فشاری روی ایهیناچو نیست

به گزارش "ورزش سه"، پاتریک رابرتز که در ژانویه پارسال به صورت قرضی از منچستر سیتی راهی سلتیک شد، توانست تک گل اسکاتلندی ها را در مقابل شاگردان گواردیولا به ثمر برساند.


سیتی درحالی در تابستان مهاجمان جوانی از جمله لیروی زانه، گابریل ژسوس، مارلوس مورنو و اولکساندار زینچنکو را به خدمت گرفت که چندین بازیکن جوانش را قرضی راهی تیم های دیگر کرده است.


گواردیولا در مورد او گفت: "رابرتز گل خوبی به ما زد." و در جواب در مورد آینده او در سیتی گفت: "در این مورد در انتهای فصل صحبت خواهیم کرد، ما از کیفیت او آگاهیم اما نمی توان بر اساس یک بازی در مورد کسی قضاوت کرد. باید ببینیم در طول فصل چه روندی خواهد داشت. ما با او و سایر مربیان صحبت خواهیم کرد و درباره اش تصمیم خواهیم گرفت. او در موقعیت های یک به یک، موقعیت های دفاعی و کناره های میدان کیفیت خوبی دارد و البته که من از نمایش خوبش خوشحالم."

گواردیولا همچنین در مورد کلچی ایهیناچو، مهاجم جوان تیمش که تک گلشان را به ثمر رساند، گفت: "هیچ فشاری روی کلچی نیست، اون فقط باید کار خودش را بکند."

 

 

1161829

 

 

مهاجم 20 ساله نیجریه ای که در 18 بازی ای که از ابتدا برای سیتی به میدان رفته 13 گل به ثمر رسانده، گفت: "در حال حاضر در غیبت 4 جلسه ای سرخیو آگوئرو مسئولیت خط حمله تیم بر عهده من است. سلتیک تیمی خوب با بازیکنانی با کیفیت است و ما از این تساوی راضی هستیم. شاید این نتیجه ایده آلمان نبود اما وقتی عقب افتادیم به خوبی به بازی برگشتیم و من خوشحالم که زننده تک گل تیم بودم."


برندان راجرز، سرمربی ایرلندی سلتیک نیز در مورد او گفت: "این بازی برای پاتریک آسان نبود اما او کیفیتش را نشان داد. اون در مسیر درستی در دوران ورزشی اش به سر می برد، نیمکت نشینی به نفع او نیست و عالی شد که سیتی با آمدن او به اینجا موافقت کرد.

او قبل از آمدن من به اینجا قراردادی 18 ماهه بسته بود و هدف از آن این بود که بازی کند و تجربه کسب کند. در سلتیک با وجود شصت هزار تماشاچی هفتگی و انتظارات بالا، پاتریک بسیار خوب با شرایط وفق گرفته و اشتهای سیری ناپذیری برای موفقیت دارد. من مطمئنم در تابستان که پاتریک به منچستر باز خواهد گشت، گواردیولا و همکارانش به خوبی او را برانداز خواهند کرد و می بینند که او دارای غنای تکنیکی است و در بعد تاکتیکی در حال پیشرفت است. از لحاظ فیزیکی هم شرایط خوبی دارد. اون یک استعداد انگلیسی درخشان است و مطمئنم دوران ورزشی بزرگی در انتظارش است."


منچستر سیتی قبل از این بازی هم مکان دومش را قطعی کرده بود تا در کنار بارسلونای سرگروه راهی مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها