کد خبر : 1378046 | 17 آذر 1395 ساعت 15:57 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

منصوریان با یک تغییر به مصاف تراکتور می‌رود

ارتش آبی آماده نبرد با یاران ژنرال!

سرمربی استقلال باتوجه به نمایش درخشان تیمش برابر صبا قصد ندارد تغییر زیادی در ترکیب تیمش بدهد.

ارتش آبی آماده نبرد با یاران ژنرال!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت محسن کریمی در بازی با صبا و از دست دادن بازی با تراکتور باعث شده منصوریان تصمیم بگیرد خسرو حیدری را در ترکیب اصلی جانشین وی کند. کریمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در بازی‌های اخیر بوده است و اگر او می‌توانست برابر تراکتور به میدان برود دست سرمربی جوان استقلال برای شکست تراکتورسازی کاملا باز بود اما حالا خسرو حیدری با استفاده از قدرت سانتر کردنش تلاش می‌کند که به خط دفاع تراکتورسازی ضربه بزند، خط دفاعی که در هفته‌های اخیر نشان داده باز کردن آن کار راحتی نیست.


خط دفاع مورد اعتماد منصوریان


سرمربی استقلال در طول هفته‌های گذشته به خوبی ترکیب خط دفاع خود را شناخته است و برنامه‌ای برای دست زدن به آن ندارد. بعد از اشتباهاتی که مجید حسینی در بازی با گسترش فولاد انجام خواهد داد او در بازی روز جمعه روی نیمکت خواهد نشست و رابسون و پادوانی که به تازگی دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته در ترکیب ثابت این تیم به میدان خواهد رفت. همچنین مثل بازی‌های گذشته یعقوب کریمی و هرائل مگویان مدافعان چپ و راست آبی‌ها خواهند بود.

 


آبی‌ها باز هم با یک هافبک دفاعی بازی می‌کنند 


با وجود خط آتش قدرتمند تراکتورسازی منصوریان برنامه‌ای برای استفاده از دو هافبک دفاعی ندارد و در سیستم 2ـ4ـ4 لوزی منصوریان امید ابراهیمی تک هافبک دفاعی خواهد بود. در سیستم منصوریان برای بازی با تراکتورسازی فرشید اسماعیلی به احتمال فراوان بازی را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد و جابر انصاری وینگر چپ آبی‌ها خواهد بود. در این ترکیب بختیار رحمانی به عنوان هافبک پشت مهاجم و خسرو حیدری که به تازگی دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته به عنوان هافبک راست بازی خواهند کرد.

 

1105823


کاوه مهاجم سایه استقلال


کاوه رضایی که در بازی با صبا نمایش درخشانی در پست مهاجم سایه داشت، در بازی با تراکتورسازی هم در همین پست بازی خواهد کرد و علی قربانی مهاجم هدف استقلال خواهد بود. علی قربانی تا کنون در گلزنی نمایش موفقی داشته است و در بازی با تراکتورسازی هم می تواند از حداقل موقعیت های به دست آمده حداکثر استفاده را بکند.

 

1160476


ترکیب احتمالی استقلال در بازی با تراکتورسازی به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئاندرو پادوانی، یعقوب کریمی، هرائر مگویان، امید ابراهیمی، جابر انصاری، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، علی قربانی و کاوه رضایی.

دیدگاه‌ها