کد خبر : 1378154 | 17 آذر 1395 ساعت 21:46 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

لارسن: تنها پشیمانی ام جدایی از منچستر بود

هنریک لارسن مهاجم سالهای نه چندان دور فوتبال سوئد درباره دلایل عدم تمدید قرارداد قرضی اش با منچستر یونایتد لب به سخن گشوده است.

لارسن: تنها پشیمانی ام جدایی از منچستر بود

به گزارش "ورزش سه" هنریک لارسن که دوران ورزشی پرباری داشت از پشیمانی از عدم تمدید قراردادش با شیاطین سرخ در سال 2007 گفت. لارسن با سلتیک به چهار قهرمانی لیگ اسکاتلند، دو جام حذفی و دو لیگ کاپ دست پیدا کرده و در رده سوم بهترین گلزنان تاریخ باشگاه قرار دارد.


در سال 2004 سلتیک را به مقصد بارسلونا ترک کرد و در دوره دوساله حضورش در بارسا دو لا لیگا و یک لیگ قهرمانان به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد. اما بعد از پیوستن به هلسینگ بورگ در سال 2006 تصور می شد که او در حال افول است اما در ژانویه همان سال شرایط برای حضور قرضی دو ماهه اش در الدترافورد مهیا شد.

 

در پایان فصل یونایتد قهرمان لیگ برتر شد و در فینال اف ای کاپ در ومبلی تازه باز گشایی شده، مغلوب چلسی شد.

 

 

1162044




لارسن که آرزو داشت در آن روزها در کنار منچستر یونایتد می بود، می گوید: "این تنها پشیمانی من در دوران ورزشی ام است، من باید می ماندم و مدال قهرمانی لیگ برتر را به دست می آوردم، حتی ممکن بود برای یک فصل دیگر با آنها باقی بمانم اما با هلسینگ بورگ قرارداد داشتم و معتقدم وقتی قراردادی امضا می کنید باید به آن وفادار باشید.

 

در یونایتد همه چیز حرفه ای بود. وقتی برای مراسم غسل تعمید برادر زاده هایم باید به سوئد می رفتم، باشگاه مرا بعد از بازی با یک هواپیمای اختصاصی به آنجا برد، منچستر یونایتد واقعاً هوای تمام بازیکنانش را دارد."

دیدگاه‌ها