کد خبر : 1378376 | 18 آذر 1395 ساعت 18:45 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

گرندپری تکواندو باکو؛

ملاقات دردسر‌ساز در آذربایجان

صبح فردا رقابت های گرندپری باکو آغاز می شود و مسعود حجی زواره در وزن 80- در دور دوم با میلاد بیگی، تکواندوکار ایرانی الاصل آذربایجان قرار می گیرد.

ملاقات دردسر‌ساز در آذربایجان

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات فینال گرندپری 2016، از فردا به میزبانی باکو آذربایجان با حضور 64 تکواندوکار مرد از 32 کشور آغاز خواهد شد. در این رقابت‌ها 16 تکواندوکار براساس آخرین رنکینگ اعلام شده در ماه اکتبر رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا در نهایت مدال آوران 4 وزن 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم در گروه مردان و 4 وزن 49-، 57-، 67- و 67+ گیلوگرم زنان در آخرین رویداد مهم سال 2016 معرفی شوند.


آرمین هادی‌پور در وزن اول و مسعود حجی زواره در وزن سوم در اولین روز به روی شیاپ چانگ می روند اما نکته مهم در مورد این مسابقات حواشی است که شروع آن از المپیک بود. در حال حاضر آذربایجان 2 تکواندوکار و سرمربی ایرانی دارد و آنها میزبان رقابت ها هستند. پس از اینکه میلاد بیگی، تکواندوکار ایرانی الاصل آذربایجانی ها در ریو مهدی خدابخشی را شکست داد و به مدال برنز المپیک رسید.

 

1162217


حالا قرعه کشی مسابقات به طوری رقم خورده است که این بار در صورت مسعود حجی زواره از دور اول در دور بعد باید رو در روی برنده دیدار حیدر اشکارا از استرالیا و میلاد بیگی از آذربایجان برود که مبارزه مسعود و میلاد بسیار محتمل است. البته حجی زواره برای پیروزی مقابل بیگی بسیار با انگیزه است چرا که فدراسیون ایران بدون برگزاری بازی انتخابی مهدی خدابخشی را به المپیک فرستاد و حجی زواره از ریو جاماند فردا احتمالا باید با همان رقیبی مبارزه کند که خدابخشی را شکست داده است.


با این حال آرمین هادی‌پور دیگر نماینده ایران هم در روز اول رو در روی میلوس گلادوویچ صربستانی، دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی اروپا 2016 قرار می گیرد و پس از کسب پیروزی با برنده پیکار تای هون کیم  از کره‌جنوبی و رومن اسمودورو از آذربایجان مبارزه می‌کند.

دیدگاه‌ها