کد خبر : 1378876 | 20 آذر 1395 ساعت 16:45 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

به بازی در پرسپولیس افتخار می‌کنم

گردان: یادم رفت سمت باقری بروم

دروازه بان پدیده می گوید که حق این تیم در دیدار با پرسپولیس باخت نبوده است.

گردان: یادم رفت سمت باقری بروم

به گزارش "ورزش سه"، شهاب گردان پس از شکست برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: قبول دارم که پرسپولیس سوار بازی بود ولی انصافا حق ما باخت نبود. تلاش کردیم ولی گل ثانیه های پایانی کار ما را خراب کرد.


وی در خصوص واکنش رضا مهاجری کنار خط بعد از گل دوم پرسپولیس گفت: باخت بد است و فکر می‌کنم همه بچه‌ها بعد از گل پرسپولیس چنین عکس العملی داشتند. وقتی تیمی در دقیقه آخر گل می‌خورد معلوم است که به بازیکن فشار روحی وارد می‌شود و به مربی بدتر.


گردان در خصوص اینکه قبلا با ابومسلم پرسپولیس را برده بود، گفت: ما همیشه در ورزشگاه ثامن با پرسپولیس عالی بازی می‌کردیم و یادم است که با  ابومسلم هم 3 بر 2 پرسپولیس را شکست دادیم. این موضوع را به هم تیمی‌هایم گفتم ولی حیف شد که امروز نتوانستیم به برتری برسیم.


دروازه‌بان پدیده در خصوص اینکه آیا از حضور در جمع پرسپولیسی ها پشیمان شده است، افزود: من نیم‌فصل در پرسپولیس بازی کردم و به این موضوع افتخار می‌کنم. از من پرسیدند که از اینکه به پرسپولیس رفته بودید پشیمان نیستی و من هم گفتم نه، پشیمان نیستم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا به سمت برانکو و نیمکت پرسپولیس نرفت، گفت: من سمت نیمکت رفتم و با تدارکات تیم خوش و بش کردم اما با آقای برانکو کار نکرده بودم به همین علت سمت آنها نرفتم.


او در پاسخ به این سوال که چرا سمت کریم باقری نرفتید، تصریح کرد: ببخشید. حق با شماست. یادم رفته بود!

دیدگاه‌ها