کد خبر : 1379638 | 23 آذر 1395 ساعت 12:12 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبور از تیم ژاوی برای حضور در گروه نه چندان سخت

قرعه خوب برای استقلال در صورت صعود

تیم استقلال تهران در صورت عبور از السد قطر در گروهی نه چندان دشوار قرار خواهد گرفت.

قرعه خوب برای استقلال در صورت صعود

به گزارش "ورزش‌سه"،  مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز در کوالالامپور برگزار شد و نمایندگان ایران در این رقابت ها حریفان خود را شناختند. با توجه به قرعه کشی انجام شده، استقلال تهران که در پلی‌آف شماره 3 مسابقات با السد قطر دیدار خواهد کرد در صورت عبور از این مرحله به گروه اول مسابقات راه پیدا می کند؛ گروهی که نسبت به 4 گروه دیگر غرب آسیا چندان دشوار به شمار نمی آید.


در این گروه الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان حضور دارند و انتظار یکی از تیم های استقلال یا السد قطر را می‌کشند. با توجه به شرایط 3 تیم مشخص این گروه در لیگ های خود و البته سابقه ای که این تیم‌ها دارند به نظر می‌رسد برنده دیدار استقلال و السد قطر بتواند نتایج خوبی در این گروه کسب کند. وقتی به شرایط گروه های دیگر غرب آسیا نگاه کنیم، به این ادعا نزدیک خواهیم شد.


التعاون عربستان نماینده سوم این کشور در آسیا است. لوکوموتیو اگرچه سال گذشته قهرمان لیگ برتر ازبکستان شده اما تیم چندان اسم و رسم داری به شمار نمی آید. الاهلی امارات نیز اگرچه مقابل تیم های ایران نمایش های خوبی داشته اما تیمی نیست که بتواند روی آن به عنوان یک مدعی حساب کرد.


البته بازی استقلال و السد برای نماینده آبی پوش ایران دشوارتر از هرمسابقه ای به نظر می رسد. السدی که ژاوی هرناندس را در اختیار دارد همراه با او و مرتضی پورعلی گنجی قصد تاریخ سازی در تهران را خواهد داشت و همین امر تیم علیرضا منصوریان که این روزها با شکست مقابل تراکتورسازی وضعیت نامساعدی پیدا کرده را نگران می کند.

 

دیدگاه‌ها