کد خبر : 1379650 | 23 آذر 1395 ساعت 12:51 | 175.8K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق جالبی که توسط مربی سابق پرسپولیس رقم خورد 

دنیزلی، از نیم میلیون دلار پول، چشم پوشید

بنا به گفته یکی از مطرح ترین خبرنگاران ترک، سرمربی سابق پرسپولیسی ها دستمزد دریافتی کلان خود را به مسئولان تیم گالاتاسرای پس داد.

دنیزلی، از نیم میلیون دلار پول، چشم پوشید 

به گزارش "ورزش سه"، سرهت بولرن، مجری، خبرنگار و تهیه کننده برنامه پربیننده تله گل در برنامه اخیر خود به نکته جالبی اشاره کرد، وی در این برنامه فاش کرد مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق گالاتاسرای، دستمزد دریافتی خود را برای مسئولان پس فرستاد چرا که معتقد بود این مبلغ برای باشگاه گالاتاسرای است و برای پیشرفت این باشگاه باید هزینه شود و من نمی توانم از آن استفاده کنم. 

 

1163482


وی در این برنامه عنوان کرد سرمربی سابق پرسپولیسی ها قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با تیم گالاتاسرای بسته بود اما بعد از سه ماه از این تیم کنار رفت، در این برنامه عنوان شده وی مبلغ 625 هزار دلار از پول قرارداد خود را دریافت کرده بود اما خیلی زود آن را برای مسئولان تیم گالاتاسرای پس فرستاد. 


دنیزلی که برای سومین بار در نوامبر 2015 روی نیمکت گالا نشسته بود، در نهایت به دلیل نتایجی که برای این تیم کسب کرد و مشکلاتی که برای سلامتیش به وجود آمده بود از سرمربی گری تیم مطرح ترکیه ای کنار کشید، سرهت بولرن در این باره می گوید البته دنیزلی مشکلات عدیده ای نیز با وسلی اشنایدر داشت، او تنها 67 سال سن دارد و عنوان کرده در حال حاضر نمی خواهد از مربیگری کنار برود.

دیدگاه‌ها