کد خبر : 1380160 | 25 آذر 1395 ساعت 12:26 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تمرین پرسپولیس در استادیوم آزادی

شاگردان برانکو ایوانکوویچ آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به اصفهان و دیدار برابر ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین تمرین پیش از سفر به اصفهان و دیدار برابر ذوب آهن از هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را از ساعت 10:30 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.


* برانکو ایوانکوویچ ابتدا برنامه تمرینات، سفر و دیدار برابر ذوب آهن را برای بازیکنان تشریح کرد.


* مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز تیم، اولین بخش تمرین امروز را با گرم کردن بدن‌ها آغاز کرد. کریم باقری هم در این مرحله حضوری فعال داشت.


* کلیه بازیکنان در این جلسه تمرینی حضور دارند. سید جلال حسینی، امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند و محمد رحمتی نیز در تمرینات امروز شرکت کردند. بیرانوند به طور اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت.

 

1163927


* بازی هندبال در دو گروه، مرحله بعدی تمرین بود که بازیکنان با نشاط فراوان و قبراق و سرحال به این بازی روی آوردند.


* علیرضا بیرانوند علیرغم عدم همراهی سرخپوشان در سفر به اصفهان در کنار دو دروازه بان دیگر این تیم حضوری فعال در تمرین داشت و زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات خود را انجام دادند.


* تمرین شاداب و گرم سرخپوشان در هوای سرد ورزشگاه در حالی برگزار شد که آنها با انرژی مضاعفی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.

 

1163926


* سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.


* ضربات ایستگاهی و مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.


سرخپوشان در پایان تمرین امروز بدن ها را سرد کرده و راهی رختکن شدند. پرسپولیسی ها قرار است بعد از تمرین برای صرف ناهار راهی هتل المپیک شوند و سپس به سمت فرودگاه مهرآباد حرکت می‌کنند.

 

1163927

دیدگاه‌ها