کد خبر : 1380776 | 28 آذر 1395 ساعت 10:07 | 65.1K بازدید | 5 دیدگاه

جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم

ستاره سرخ‌های جنوب همچنان می‌درخشد

ستاره فولادی ها پس از بازگشت به این تیم توانست خود را به صدر ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برساند و این هفته ها به عنوان یکی ازموثرترین بازیکنان لیگ برتری برای تیمش بدرخشد.

ستاره سرخ‌های جنوب همچنان می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری هفته چهاردهم لیگ برتر، بازیکنان حاضر در صدر جدول ارزشمندترین ها موفق به تثبیت جایگاه خود شدند، بازیکنانی که با عملکرد خوب خود در نتایج به دست آمده تاثیرگذاری بالایی داشتند. 
با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه"، باشید: 


اول – ساسان انصاری، فولاد خوزستان، 16 امتیاز 


مهاجم اول فولادی ها که این روزها عنوان آقای گلی لیگ شانزدهم را نیز یدک می کشد بیشترین حجم تعاریف و مطالب را به خود اختصاص داده است، انصاری که بعد از جدایی از جمع پرسپولیسی ها از هفته چهارم به تیم سابق خود بازگشت در هر بازی برای هواداران تیمش سورپرایزی به همراه داشته، او که تصمیم به جابجایی رکوردهای مربوط به گلزنی دارد در دیدار اخیر فولادی ها نیز توانسته دو بار گلزنی کند و یک پنالتی نیز به دست بیاورد، ساسان تاکنون 12 بار برای فولادی ها گلزنی کرده است، 3 پنالتی منجر به گل کسب کرده و 1 بار نیز با پاس خود دیگر بازیکن تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داده است. 

 

1164262


دوم – محمدرضا ایرانپوریان، تراکتورسازی تبریز، 11 امتیاز 


کاپیتان دوم تبریزی ها که به عنوان یکی از بازیکنان اصلی این تیم در بازی های لیگ شانزدهم به میدان رفته است در بازی های مختلف به طور یکسان در گلزنی و گلسازی موفق عمل کرده، ایرانپوریان که پاس تنها گل تبریزی ها را در بازی اخیر این تیم ارسال کرده تاکنون 5 بار برای این تیم گلسازی کرده و در 5 بازی نیز پایش به گلزنی باز شده است. ایرانپوریان با پاس گل اخیر خود در رده دوم بهترین گلسازان لیگ شانزدهم قرار گرفته است. 

 

1159458

 


سوم – مرتضی تبریزی، ذوب آهن اصفهان، 10 امتیاز 


مهاجم اول اصفهانی ها در بازی های اخیر توانسته به خوبی از عهده وظایف محوله بربیاید، تبریزی حتی در بازی اخیر تیمش برابر پرسپولیس نیز گلزنی کرد، گلی که به اشتباه آفساید اعلام شد، وی تاکنون توانسته 9 بار برای ذوبی ها گلزنی کند تا بدون شک یکی از عوامل موفقیت این تیم از هفته پنجم به بعد محسوب شود، البته 1 بار نیز با پاس خوب خود، زمینه گلزنی تیمش را فراهم کرد. 

 

1164215

 


سوم – رحیم زهیوی، استقلال خوزستان، 10 امتیاز 


امید اصلی استقلالی های خوزستان بعد از توقف در بازی هفته سیزدهم، در دیدار برابر گسترش فولاد تنها گل تیمش را به ثمر رساند تا تعداد گل های خود را به عدد 7 برساند تا به عنوان یکی از بازیکنانی که چشم به کسب کفش طلای لیگ شانزدهم دارد معرفی شود، رحیم زهیوی که هواداران مختلفی در بین تیم های لیگ برتری دارد تاکنون 3 بار نیز برای تیمش گلسازی کرده تا نشان دهد تنها به گلزنی خود فکر نمی کند. 

 

1111253

 


سوم – ایمان مبعلی، نفت تهران، 10 امتیاز 


هافبک پرسابقه نفتی ها گویا تصمیم خود را گرفته است تا عنوان بهترین گلساز لیگ فعلی را به نام خود بزند، مبعلی که در بازی برابر صبا پاس تنها گل تیمش را ارسال کرد اکنون به عنوان گلسازترین بازیکن لیگ شناخته می شود، وی تاکنون 7 بار موفق شده با ارسال های بی نقصی خود برای تیمش شادی آفرین باشد، البته ایمان مبعلی 3 بار نیز برای نفتی ها گلزنی کرده است. 

 

1125468

 


چهارم – محمد قاضی، نفت تهران، 8 امتیاز 


مهاجم باتجربه نفتی ها در بازی های لیگ شانزدهم موفق شده به دوران اوج خود بازگردد، او که یکی از مهره های اصلی دایی و تیمش محسوب می شود در فصلی فعلی موفق شده 7 بار برای این تیم گلزنی کند و در بازی هایی که برای نفتی ها در میدان حضور داشته یک بار نیز با پاس گل خود، تیم را به پیروزی برساند. 

 

1159146

 


چهارم – مهدی رجب زاده، ذوب آهن اصفهان، 8 امتیاز 


کاپیتان ذوبی ها که پس از مصدومیت حدادی فر به عنوان امید اول سرمربیان این تیم در میادین حضور داشت تاکنون توانسته به اعتماد آنها پاسخ مثبت دهد، رجب زاده یکی از بازیکنان 6 گله جدول گلزنان است و علاوه بر فرصت های خوبی که برای تیمش تبدیل به گل کرده 2 بار نیز در امر گلسازی موفق عمل کرده و در مجموع توانسته به 8 امتیاز دست پیدا کند. 

 


چهارم – کاوه رضایی، استقلال تهران، 8 امتیاز 


از میان بازیکنان سرخابی حاضر در لیگ برتر، کاوه رضایی بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است، او تاکنون 5 بار  برای آبی های پایتخت گلزنی کرده و با ارسال 3 پاس گل نشان داده در امر گلسازی نیز برای این تیم موفق عمل کرده است، مهاجم اصلی استقلالی ها در ادامه بازی های این تیم در نیم فصل دوم، مهمترین امید گلزنی محسوب می شود. 

 

1160476

 


چهارم – احسان حاج صفی، سپاهان اصفهان، 8 امتیاز 


کاپیتان اصفهانی ها یک بار دیگر به دوران پیش از لژیونر شدنش بازگشته است، او در هر دیدار می تواند با یک حرکت کار تیمش را پیش بیندازد همچون بازی سخت سپاهانی ها در تبریز و برابر تراکتورسازی که اصفهانی ها با یک گل و یک پاس گل بازیکن باتجربه و ملی پوششان به پیروزی رسیدند. حاج صفی پس از پیوستن مجدد به سپاهانی ها 4 بار برای این تیم گلزنی و 4 بار نیز گلسازی کرده است.

 

1164259

 

انتخاب ویژه – مهرداد محمدی، سپاهان 


مهاجم فصل قبل راه آهنی ها که پس از پیوستن به سپاهان موفق به پیاده کردن عملکرد مثبت خود نشده بود در دو دیدار اخیر این تیم کارکرد ویژه ای برای عبدالله ویسی و تیمش داشت، مهرداد محمدی پس از دو گلی که در بازی قبلی به ثمر رساند و زمینه ساز پیروزی سپاهانی ها شد در بازی اخیر این تیم در تبریز نیز موفق به گلزنی شد تا نشان دهد یک بار دیگر به شرایط آرمانی خود بازگشته است. 

 

1162704

 


انتخاب ویژه – ایوب والی، فولاد خوزستان 


مدافع میانی فولادی ها پس از طی کردن دوران محرومیت خود اخیرا به مجموعه این تیم بازگشته و نکته جالب درباره ایوب والی اینکه وی به مانند دوران قبل خود، حتی به عنوان یک مدافع، علاوه حضور موفق در خط دفاعی، در گلزنی هم موفق ظاهر می شود، او علاوه بر گلی که هفته گذشته به ثمر رساند در پیروزی پرگل این تیم در برابر صنعت نفت نیز شریک بود و در این بازی هم برای تیمش گلزنی کرد. 

 

1119329

 


شرح جدول:


بازیکنانی که در هر دیدار موفق به گلزنی می شوند و یا پاس گل ارسال می کنند یک امتیاز مثبت دریافت می کنند، بازیکنانی که موفق به کسب پنالتی می شوند نیز در صورت گل شدن آن پنالتی یک امتیاز مثبت و در صورت از دست رفتن آن نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

 

1164496

1164494

1164495

 

دیدگاه‌ها