کد خبر : 1381036 | 29 آذر 1395 ساعت 11:39 | 38K بازدید | 2 دیدگاه

حرف‌های جنجالی سرمربی امید استقلال

سرمربی امید استقلال تهران از وضعیت نابسمان و کم‌توجهی به بازیکنان تیمش گلایه کرد و صحبت‌های مهمی درباره تصمیم به استعفای خود مطرح کرد.

حرف‌های جنجالی سرمربی امید استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پیمان صاحب‌جمعی که سال‌ها در لیگ برتر مربیگری کرده و در آخرین حضورش در ابتدای همین فصل همراه فراز کمالوند در گسترش فولاد بود، اکنون هدایت امیدهای استقلال تهران را برعهده دارد و توانسته نتایج قابل توجهی همراه این تیم بگیرد و جایگاه پایین جدولی آن را پس از برد در دربی دیروز مقابل پرسپولیس به رده چهارم برساند.


صاحب‌جمعی درمورد پایان همکاری‌اش با گسترش فولاد به "ورزش سه" می‌گوید: ابتدا لازم است اشاره کنم خیلی خوشحال هستم دوست خوبم فراز کمالوند یک بار دیگر نشان داد جزء باهوش‌ترین مربیان فوتبال ایران است و می‌بینیم گسترش فولاد با روند خوبی که طی کرده در جدول رتبه نهم را دارد و قطعا می‌تواند در ادامه به جایگاه‌های بهتری برسد. این اتفاق خوب را به باشگاه و مسؤولان حرفه‌ای این تیم و همچنین هواداران فهیم گسترش فولاد تبریز تبریک می‌گویم.


سرمربی امید استقلال درخصوص حضورش در این تیم اظهار می‌کند: من بازیکن مکتب استقلال هستم و خاطرات خیلی خوبی با این تیم دارم و خدا را شاهد هستم از چند تیم لیگ یک و دو پیشنهاداتی داشتم ولی به خاطر دِینم به استقلال سرمربیگری

امیدهای این تیم را پذیرفتم تا اندکی از وظیفه‌ام را به مکتب استقلال ادا کنم.


مربی سابق تراکتورسازی که با این تیم به لیگ برتر صعود کرده بود پیرامون شرایط تیم امید استقلال و برد حساس و مهم‌شان مقابل پرسپولیس در دربی دیروز امیدها می‌گوید: این پیروزی متعلق به تمام خانواده استقلال است. بعد از این برد در فضای مجازی دیدم چقدر دل استقلالی‌ها شاد شده و هواداران خوب‌مان به این برد می‌بالند که متوجه شدم چقدر اتفاق بزرگی رخ داده و از این بابت خوشحال هستم. من در اواسط نیم‌فصل اول به این تیم آمدم که امیدهای استقلال در رده دوازدهم جدول بود و حالا خوشحال هستم با برد پرسپولیس به رده چهارم صعود کردیم و باید بگویم خدا را شکر در دور برگشت هیچ باختی نداشتیم.


صاحب‌جمعی اضافه کرد: در نیم‌فصل دوم طی یک فراخوان از خیلی بازیکنان تست گرفتم و از میان آنها چندین بازیکن به نفرات موجود در تیم اضافه کردم و امروز تیم یکدستی داریم که تمام آنها، چه بازیکنان داخل و بیرون زمین از نفرات خوبی هستند که به شما قول می‌دهم از میان آنها چهره‌های زیادی را در آینده فوتبال ایران شاهد باشیم.


او اظهار کرد: خدا را شکر زحماتمان به نتیجه نشسته و توانستیم با انجام یک فوتبال خوب در سطح و کلاس بزرگسالان نتایج خوبی به دست آوریم، نتایجی که متعلق به تمام خانواده استقلال است.


سرمربی تیم امید استقلال تهران ادامه می‌دهد: از مدیرعامل محترم باشگاه آقای افتخاری تشکر می کنم با وجود تمام مشغله کاری‌شان بازی ما و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرد و موجب بالا رفتن روحیه بازیکنان شد. از آقای صادق ورمزیار هم واقعا ممنون هستم که با دست خالی این تیم را به اینجا رسانده و مثل یک پدر برای بچه‌ها زحمت کشیده است. از سرپرست تیم آقای محمدی که با هزینه شخصی با پاداش‌هایشان هرچند کم ولی با ارزش، به بازیکنان روحیه دادند و کمک حال این تیم بودند. از کادر فنی خوبمان آقای قریشی‌زاده، میرشفیعیان، قدسی و نیما خیراندیش تشکر می‌کنم که در کنار من بودند و همیشه به من کمک کردند و همچنین دست تک تک بازیکنان و هوادارانی که در بازی‌ها ما را تشویق می‌کردند را به گرمی می‌فشارم و از آنها تشکر می‌کنم.


صاحب‌جمعی درمورد عدم توجه به تیم‌های پایه می‌گوید: امیدوار هستم شرایطی پیش بیاید به فوتبال پایه بیشتر توجه شود چراکه همین بازیکنان جوان هستند آینده فوتبال ایران را می‌سازند. اگر می‌بینم تیم‌هایی مثل برزیل، پرتغال، فرانسه، آلمان و ... همیشه در رده‌های ملی موفق هستند اهمیت آنها به فوتبال پایه است و شاهد هستیم هرساله بازیکنان جوان و خوبی به فوتبال دنیا معرفی می‌کنند.


صاحب جمعی ادامه می‌دهد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با دست خالی و بدون حتی دریافت حتی هزار تومان از باشگاه با غیرت و قلب‌شان برای استقلال بازی می‌کنند و دیروز از پرسپولیسی که بعضی از بازیکنانش قرارداد 10 میلیونی داشتند نمایش بهتری ارائه کردند و پیروز شدند.


صاحب‌جمعی درمورد ناراحتی‌اش از کادر فنی بزرگسالان استقلال گفت: علی منصوریان و سایر اعضای کادر فنی استقلال همگی از دوستان من و مربیان توانمند فوتبال ایران هستند که برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم ولی انتظار داشتم یکی از آنها برای دیدار با پرسپولیس، نه برای من بلکه برای روحیه دادن به بازیکنان به ورزشگاه می‌آمد و موجب تقویت روحیه آنها می‌شد. اتفاقی که می‌بینیم در تیم‌های سایپا، پیکان و پرسپولیس همیشه رخ می‌دهد و ما هروقت با آنها بازی می‌کردیم بعضاً مربیان و حتی سرمربی آنها به محل بازی می‌آمدند.


سرمربی تیم امید استقلال اضافه کرد: ما حتی از داشتن امید نورافکن که می‌توانست به ما کمک کند و در تیم بزرگسالان حضور دارد محروم بودیم و این درحالی بود که پرسپولیس از وجود سه بازیکن بزرگسالش در این مسابقه به طور کامل سود برد. با تمام این موارد، به لطف خدا، غیرت بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم برنده این بازی مهم و بزرگ باشیم.


او درمورد تصمیم به استعفایش از سرمربیگری تیم امید استقلال عنوان کرد: تا این لحظه از تیم استقلال حتی یک هزار تومانی دریافت نکردم اما انتظارم این است به بازیکنانم که برخی از آنها حتی برای تهیه کفش مشکل دارند کمک شود. بازیکنانی که در سرما با پیراهن نیم‌آستین تمرین می‌کنند و واقعاً از این موضوع ناراحت می‌شوم. با این شرایط از تیم جدا شدم و امیدوار هستم چه من حضور داشته باشم یا نه، این تیم به مسیر خود در راه موفقیت ادامه دهد و ببینم این بازیکنان حداقل به یک پول توی جیبی و داشتن یک لباس گرم در زمستان که حق طبیعی یک ورزشکار است، برسند.

دیدگاه‌ها