کد خبر : 1381085 | 29 آذر 1395 ساعت 14:28 | 36.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی اسپانیول:

فقط مسی می تواند در هر بازی هت تریک کند

کیکه سانچس فلورس که سابقه بازی برای رئال در سال های 94 تا 96 را در کارنامه دارد، تابستان امسال به عنوان سرمربی اسپانیول برگزیده شد و توانست این تیم را از وضعیت بحرانی ای که فصل گذشته داشت خارج کند.

فقط مسی می تواند در هر بازی هت تریک کند

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیول برای کسب سهمیه لیگ اروپا می جنگد و این امکان وجود دارد تا پس از سال ها به این مهم دست یابد.

تیم دوم شهر بارسلونا شب گذشته در نوکمپ با نتیجه 4-1 مغلوب بارسا شد با وجود اینکه کیکه قول یک بازی برابر بارسلونا را داده بود. در این بازی مسی درخششی فوق العاده داشت؛ یک گل زد و دو پاس گل نیز داد.

 

 

1164769

 

 

سرمربی اسپانیول که پس از اتمام بازی به مسی به خاطر نمایش فوق العاده اش تبریک گفت، در پاسخ به سوالی در همین رابطه گفت:« بله، به مسی و اینیستا تبریک گفتم. مسی انسان فروتنی است و هرگز ندیده ام در زمین گلایه کند؛ با وجود اینکه بارها روی او خطا می کنند.

بازی او تحسین برانگیز بود. باختیم ولی حس بدی ندارم. پسرم هوادار بارسلوناست و از من خواسته بود تا پیراهن مسی را برایش ببرم.

مسی یک بازیکن بی همتاست و معتقدم تنها بازیکنی است که اگر به او فرصت داده شود، می تواند در هر مسابقه ای هت تریک کند. اگر به او اجازه بازی بدهید شما را نابود خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها