کد خبر : 1383004 | 07 دی 1395 ساعت 12:38 | 47.1K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش خبرگزاری چینی از تلاش برای جذب بازیکن پرسپولیس

رسمی: هنگ فنگ چین انصاری را می‌خواهد

بعد از هفته ها گمانه زنی در خصوص صحت و سقم پیشنهادات چینی برای پدیده پرسپولیس حالا یکی از معتبرترین خبرگزاری های این کشور از مذاکرات نهایی میان طرفین خبر داد.

رسمی: هنگ فنگ چین انصاری را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری sohu چین در گزارشی پیرامون نقل و انتقالات باشگاه هنگ فنگ مدعی شد محمد انصاری مدافع 25 ساله و ملی پوش پرسپولیس شدیدا مورد توجه سرمربی باشگاه چینی قرار گرفته و اقدامات رسمی برای جذب این بازیکن آغاز شده است. ژی چنگ بینگ سرمربی هنگ فنگ با تایید این خبر مدعی شد تماس های اولیه با باشگاه پرسپولیس ایران برای خرید انصاری برقرار شده و به احتمال فراوان این بازیکن از ابتدای فصل لیگ چین در ورزشگاه جیویانگ به میدان برود.


خبرگزاری معتبر چینی در تشریح مشخصات بازیکن مورد علاقه باشگاه هنگ فنگ نوشت:« محمد انصاری مدافعی 25 ساله است که روز 6 سپتامبر 2016 در لیست 21 نفره ایران برابر چین در مقدماتی جام جهانی حضور داشت . او یکی از پدیده های فوتبال ایران قلمداد می شود که در یک سال گذشته از وضعیت جسمانی و روحی بسیار مطلوبی برخوردار بوده و از همه مهمتر شرایط سنی اش برای پیوستن به تیم چینی مطلوب است. با توجه به این که ژی جینگ پنگ شرایط ویژه ای برای خرید بازیکن دارد و همواره دنبال جوانان مستعد خارجی می گردد انصاری می تواند گزینه خوبی برای این باشگاه باشد».


Sohu در ادامه گزارش خود آورده است:« با وجود ابراز علاقه باشگاه هنگ فنگ و مربی این تیم به جذب انصاری این مدافع ایرانی برای کوچ به چین با مشکل بزرگی مواجه است، آن هم مخالفت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات باشگاه پرسپولیس با جدایی این مدافع ملی پوش؛ اما با این حال ژی جینگ بینگ امیدوار است بتواند در روزهای باقی مانده از بازار نقل و انتقالات این مدافع را به خدمت بگیرد چون اعتقاد دارد بازیکنان ایرانی در سطح بسیار بالایی بازی می کنند و حضور محمد انصاری می تواند کمک شایانی برای ساختار تدافعی او در فصل پیش رو باشد».


این گزارش در حالی ادامه پیدا می کند که sohu با اشاره به تجربه خوب مرتضی پورعلی گنجی در باشگاه تیانجین تدا همچنان از خرید محمد انصاری توسط باشگاه هنگ فنگ حمایت کرد و مدعی شد در شرایطی که باشگاه های ثروتمند چینی به دنبال خریدهای گران قیمت هستند هنگ فنگ و سرمربی جوانش در اقدامی جالب توجه به دنبال ملی پوش ایرانی هستند تا ابزار لازم برای رقابت با تیم های پرستاره در فصل پیش رو را داشته باشند.


با توجه به این که خبرگزاری sohu چین مدعی شده پیشنهاد باشگاه هنگ فنگ در قیاس با رقم های ارائه شده قبلی به میزان قابل توجهی بالا رفته و می تواند سود قابل توجهی به پرسپولیس ایران برساند.

دیدگاه‌ها