کد خبر : 1384296 | 12 دی 1395 ساعت 23:49 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

در جریان حاشیه های لیگ والیبال؛

پا درمیانی سردار آزمون در جنجال والیبال گنبد

دیدار شهرداری تبریز و هاوش گنبد به دلیل پرتاب اشیا تماشاگران نیمه کاره رها شد و تبریزی ها به رختکن رفتند تا دیگر به بازی ادامه ندهند و پا درمیانی سردار آزمون هم برای ادامه بازی فایده ای نداشت.

پا درمیانی سردار آزمون در جنجال والیبال گنبد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی های جنجالی لیگ برتر والیبال در این هفته هم رقابت ها شاهد یک بازی پربرخورد بود که در نهایت دیدار شهرداری تبریز و هاوش گنبد نیمه کاره رها شد. بازی ٢ بر یک به سود هاوش میزبان بود اما پرتاب اشیا به درون زمین باعث آسیب دیدگی شدید امیر حسینی، کاپیتان شهرداری تبریز شد.


پس از این اتفاق تبریزی ها به رختکن رفتند و پس از ٤٠ دقیقه معطلی داور بازی را نیمه کاره رها کرد و با دستور ناظر بازی نتیجه این دیدار به تشخیص کمیته انضباطی سپرده شد. وقتی تبریزی ها به رختکن رفتند مسئولان شهر بارها درخواست حضور مجدد آنها را به زمین داشتند تا بازی از سر گرفته شود اما این اتفاق رخ نداد.

 

1167351


سردار آزمون که پای ثابت بازی های والیبال تیم گنبد است هم در ورزشگاه حضور داشت و در جریان این اتفاق او هم به رختکن شهرداری تبریز رفت تا آنها را به زمین برگرداند اما تیم مهمان تصمیم خود را گرفته بود و قصد ادامه بازی را نداشت.


با این حال بازی نیمه کاره رها شد و پس از گزارش اسماعیل صباغ ناظر بازی، کمیته انضباطی رای مورد نظر را در مورد این بازی ابلاغ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها