کد خبر : 1384372 | 13 دی 1395 ساعت 12:12 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز لیگ والیبال نشسته بانوان از فردا

مسئول لیگ والیبال نشسته بانوان از آغاز دور رفت این رقابت‌ها به میزبانی مشهد خبر داد.

آغاز لیگ والیبال نشسته بانوان از فردا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، لیلی توکلی در این باره گفت: چهاردهمین دوره مسابقات باشگاهی والیبال نشسته بانوان از فردا (سه‌شنبه) به میزبانی هیئت خراسان رضوی و در شهر مشهد آغاز می‌شود و تا 17 دی ماه نیز در جریان خواهد بود.

 

وی افزود: در مسابقات دور رفت 11 تیم حضور دارند که با توجه به نتایج سال گذشته و همچنین قرعه‌کشی، در دو گروه تقسیم می‌شوند و در دو جدول دوره‌ای با هم به رقابت خواهند پرداخت. در پایان دور اول مسابقات و با توجه به نتایج کسب شده، تیم‌های اول تا سوم هر گروه در مرحله دوم یا برگشت، در قالب دسته برتر و تیم‌های باقی مانده در قالب دسته یک برای کسب عنوان تلاش می‌کنند.

 

مسئول لیگ والیبال نشسته خاطر نشان کرد: با توجه به حضور ملی‌پوشان در مسابقات باشگاهی و برگزاری اردوهای تیم ملی در سال گذشته و نیز کسب دو تجربه برون‌مرزی در مسابقات جام بین قاره‌ای و بازی‌های پارالمپیک، می‌توانیم شاهد رقابت‌های جذاب‌تری به نسبت سال‌های گذشته باشیم و شرکت کنندگان با آمادگی خوبی در مسابقات حاضر می‌شوند و انتظار داریم بازیکنان جدیدی را نیز در این دوره از مسابقات همراه داشته باشیم.

 

توکلی ادامه داد: تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهدای غواص کرمان، شهرداری ارومیه و تیم‌هایی از هیئت‌های فارس، لرستان، مازندران، همدان، خراسان رضوی، هرمزگان و آذربایجان شرقی در این مسابقات حضور یافته‌اند که پس از انجام قرعه‌کشی در دو گروه به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی در پایان گفت: پس از اتمام مسابقات دور رفت، مکان و زمان برگزاری رقابت‌های مرحله دوم یا برگشت نیز اعلام خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها