کد خبر : 1384627 | 14 دی 1395 ساعت 11:00 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

شانس به یونایتد رو کرده؟

مایک دین، ستاره تیم مورینیو! (عکس)

"ما قهرمان اشتباهات داوری هستیم" این اظهارنظر ژوزه مورینیو در مورد داوری جنجالی مایک دین در دیدار تیمش مقابل وستهام بود اما مطمئنا اگر تصمیماتی مشابه علیه تیم او گرفته می شد، آقای خاص از حس طنزش استفاده نمی کرد.

مایک دین، ستاره تیم مورینیو! (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هایی که منچستریونایتد نتایج خوبی نمی گرفت و تساوی های پیاپی، مورینیو را حسابی کلافه کرده بود، او بارها به اشتباهات داوری که به ضرر تیمش تمام شده،انتقاد کرد و حتی محروم شد.

 

اما با بازگشت یونایتد به روند پیروزی و شکست ناپذیری، به نظر می رسد شانس هم به این تیم رو کرده و اشتباهات داوری به سود این تیم رقم می خورد؛ مانند دیدار شب گذشته مقابل وستهام که دو اشتباهات تاثیرگذار تیم داوری، نقش مهمی در پیروزی شیاطین سرخ داشت.

 

 

1167559

 

1167566

 

1167561

 

1167562

 

 

تنها 15 دقیقه از بازی سپری شده بود که جدال فیل جونز و سفیان فغولی بر سر توپ، به اخراج هافبک الجزایری وستهام منجر شد. در حالی که مرور صحنه نشان می دهد شدت تکل فغولی بیشتر از ضربه جونز نبود. حتی نیال کوئین، ستاره سابق ساندرلند که بازی را برای اسکای اسپورتس تحلیل می کرد، گفت:" به نظر من، مایک دین تصمیم اشتباهی گرفت. تکل فغولی برای آسیب زدن به جونز نبود. هرچند سه غلتی که جونز روی زمین زد، کمکی به تصمیم داور نکرد."

 

اما تیر خلاص در دقیقه 78 زده شد؛ زمانی که تیم میزبان سخت در تلاش بود تا کار را به تساوی بکشد اما گل زلاتان در موقعیت آفساید، حساب کار را 2-0 کرد و امیدهای تیم 10 نفره وستهام را از بین برد.

 

شاید اگر این تصمیم ها علیه منچستریونایتد گرفته می شد، مورینیو اظهارنظرهایی بسیار تندتر از اسلاون بیلیچ می کرد؛ در حالی که سرمربی وستهام در اشاره به تاثیرگذاری داور روی نتیجه بازی، تنها گفت:" او ما را کشت!"

 

 

1167567

 

1167568

 

تصمیمات مایک دین در شبکه های اجتماعی هم واکنش های زیادی به همراه داشت و کاربران زیادی در توئیتر، به عملکرد او در این دیدار واکنش نشان دادند. بخشی از این توئیت ها را مرور می کنیم:

 

- هرچقدر که شعارها علیه مایک دین بیشتر شود، او قوی تر می شود

 

- مایک دین، کاری نکن که همه به جای بازی در مورد تو حرف بزنند

 

- مایک! برو خونه، به لیوان نوشیدنی برای خودت بریز و تعداد توئیت هایی که به نامت نوشته شده را چک کن

 

- مایک دین 0-0 مایک دین در ورشگاه لندن. مایک دین، مایک دین را به خاطر خطا روی مایک دین در دقیقه مایک دینم اخراج کرد.

 

- مردم پول می دهند تا فوتبال تماشا کنند اما این طرف کاری می کنه که همه در مورد اون حرف بزنن. بدترین چیزی که من دیدم.

 

- عطش مایک دین برای شهرت و توجه حدی ندارد.

 

دیدگاه‌ها