کد خبر : 1385901 | 19 دی 1395 ساعت 15:53 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

اودینزه 1-2 اینتر

پیروزی شیرین اینتر در زمین اودینزه

دیدار تیم های اودینزه و اینتر لحظاتی پیش با نتیجه 1-2 به سود اینتر خاتمه یافت تا نراتزوری ها موقتا با میلان هم امتیاز شوند. درخشش پریشیچ که در این بازی هر دو گل اینتر را به ثمر رساند، در کسب این برد نقش به سزایی داشت.

پیروزی شیرین اینتر در زمین اودینزه

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که پس از اخراج دی بوئر و آمدن پیولی، جان تازه ای گرفته بود، با روحیه ای بالا ناشی از کسب پیروزی 3-0 بر لاتزیو برابر اودینزه قرار گرفت. میزبان در آخرین بازی خود در سری آ برابر سامپدوریا بدون گل مساوی کرده بود.

 

اودینزه بازی را بهتر آغاز کرد و بین دقایق 2 تا 6 دو موقعیت خوب گلزنی را با درخشش هندانوویچ از دست داد؛ با این حال دقیقه 17 موفق شد دروازه اینتر را باز کند. یانکتو روی پاس فورفان راهی دروازه اینتر شد و با سرعت خوب خود توانست مدافعان اینتر را از پیش رو برداشته و با ضربه پای چپ دقیق گل اول بازی را به ثبت برساند.

 

 

1171937

 

 

اینتر پس از پذیرش این گل جلو کشید و دقیقه دوم وقت اضافه موفق شد کار را به تساوی بکشاند. ایکاردی از چپ پاس خوبی داخل محوطه جریمه به پریشیچ داد و این بازیکن هم بدون معطلی توپ را با ضربه ای زمینی و دقیق به قعر دروازه اودینزه فرستاد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام برسد.
 

اینتر نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و دقیقه 49 می توانست به گل نیز برسد اما بانه گا در دهانه دروازه، قدر پاس کاندروا را ندانست و توپ را به کنار دروازه کوبید. کمی بعد نوبت به اودینزه رسید تا دروازه اینتر را تهدید کند اما ضربه زاپاتا ره به جایی نبرد.

 

دقیقه 80 ژوائو ماریو در دهانه دروازه بهترین بخت اینتر را از دست داد در حالی که تنها یک مدافع روی خط دروازه حضور داشت او توپ را به بدن همان بازیکن کوبید با این حال نراتزوری ها دقیقه 86 به گل دوم خود دست یافتند.

سانتر زیبای ژوائو ماریو از راست را پریشیچ با پروازی بلند و ضربه سری دقیق به گل دوم اینتر بدل کرد تا اینتر در نهایت پیروز این بازی حساس شود.

دیدگاه‌ها