کد خبر : 1386717 | 23 دی 1395 ساعت 09:59 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه فردا شب بازی می کند؟

بازگشت کاپیتان تیم ملی به تمرینات العربی

در اولین جلسه تمرینی زیر نظر مربی برزیلی جدید، ستاره ایرانی هم به تمرینات العربی بازگشت تا بعد از ماه ها با تیم اصلی به تمرین بپردازد.

به گزارش "ورزش سه"، هم زمان با ورود اوسوالدو دی الیویرا، سرمربی برزیلی جدید به باشگاه العربی مراحل بازگشت اشکان دژاگه به تمرینات این تیم قطری هم فراهم شد تا بعد از نزدیک به چهارماه کاپیتان تیم ملی ایران با استقبال هم تیمی هایش در تمرینات حاضر شده و زیر نظر مربی برزیلی خود را برای بازی های دور برگشت لیگ ستارگان قطر آماده کند.

 

1172636


اشکان دژاگه در این تمرین همچنان با پیراهن شماره 86 در کنار سایر بازیکنان العربی زیر نظر مربی برزیلی به تمرین پرداخت و نکته جالب این که در طول تمرین با استقبال خوب هم تیمی هایش از جمله بازیکنان خارجی العربی قرار گرفت. آگوئر مربی برزیلی که قرار است به عنوان دستیار در کنار دی اولیویرا روی نیمت حاضر باشد در طول تمرین بارها نکاتی از بازیکنان به سرمربی جدید گوشزد کرد که اشکان دژاگه نیز یکی از آنها بود.

 

1172637


با توجه به این که العربی فردا شب در هفته شانزدهم لیگ ستارگان باید به مصاف الخریطیات برود رسانه های قطری از احتمال حضور اشکان دژاگه در فهرست 18 نفره العربی خبر دادند اما این که او اولین بازی رسمی خود در این فصل را انجام بدهد یا نه بستگی به نظر سرمربی و کادر فنی العربی دارد.

 

1172638

دیدگاه‌ها