کد خبر : 1386962 | 23 دی 1395 ساعت 23:30 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

وستهام و احتمال جریمه سنگین دیمیتری پایت

سایت گل ادعا کرد در صورتی که دیمیتری پایت به عدم حضورش در تمرینات وستهام ادامه بدهد، این باشگاه جریمه ای 250 هزار پوندی برای او در نظر خواهد گرفت.

وستهام و احتمال جریمه سنگین دیمیتری پایت

به گزارش "ورزش سه"، اسلاون بیلیچ، سرمربی وستهام، به تازگی فاش کرد که پایت به مدیران این باشگاه گفته که قصد دارد از وستهام جدا شود اما این باشگاه به تازگی پیشنهاد 20 میلیون پوندی المپیک مارسی برای به خدمت گرفتن این بازیکن را رد کرد.

 

پایت اعلام کرده که دوست ندارد بار دیگر برای وستهام بازی کند اما مدیران باشگاه تاکید کرده اند که اگر او به تهدیدش ادامه بدهد، بالاترین جریمه ای که اتحادیه فوتبال در نظر گرفته که برابر با دو هفته حقوق است را در مورد او اعمال خواهند کرد.

 

 

1172853

 

 

این ملی پوش فرانسوی که در تابستان 2015 از مارسی به وستهام پیوست، اکنون مایل است به باشگاه قبلی اش برگردد و منتظر است تا این باشگاه پیشنهاد جدیدی برای خریدش ارائه بدهد.

 

او در فهرست وستهام برای دیدار این هفته مقابل کریستال پالاس قرار ندارد اما ممکن است برای دیدارهای بعدی، بیلیچ تصمیم به استفاده از او بگیرد.

 

در صورتی که پایت به باشگاه دیگری نرود و به عدم حضور در ترکیب وستهام ادامه بدهد، میزان جریمه اش تا پایان فصل می تواند به 2 میلیون یورو افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها